Medlem
Heroes

Har Följt denna underbara serie och den har allting som man kan önska sig, Coola superhjältar och häftiga superskurkar. I början kändes den lite b-serie men den har kommit upp sig och är nu för mig den enda bra serie att titta på.
för dom som inte har sett denna serie så tycker jag allt att ni ska försöka göra det vet inte om den har börjat här i sverige än men det finns alltid andra sätt att få tag på serier. Som vi inte ska diskutera här.

I dom 2 första avsnitten så får vi följa Ando & Hiro två japaner som lever i tokyo
Hiro ogillar sitt arbete på sin fars Firma och önskar sig bort. Vilket senare kommer att visas sig enklare än vad det låter. På andra sidan Jorden så bor Claire Bennett en cheerleader som inte är som alla andra. och tillsammans med en vän så filmas hennes krafter på olika sätt. Allting verkar vara rätt lugnt men under ytan så lurar faror som kan göra stora skador på massor av människor.

Save the Cheerleader - save the world.

några fler som följer denna serie?

#blogg

Medlem
Heroes

Absolut den bästa serien just nu. Den har verkligen ryckt upp sig och senaste avsnittet var helt sjukt bra!


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

gläh hatar To be continued :<
Dom borde göra långfilm av den här serien

Antikvitet

Heroes är skitbra, jag håller med! Men än har jag inte kommit längre än avsnitt 7. Kyle XY är lite på samma spår, lite övernaturliga krafter, men något mer lättsmält och mindre konspiratorisk.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Då är det jue bara att fortsätta och titta på serien, då den blir bara bättre och bättre efter varje program.

1
Skriv svar