Oblivion uppdaterat till version 1.1

Robot
Medlem
Oblivion uppdaterat till version 1.1

Så ja. Efter ett "Error! The server requested a login authentication method that is not supported." och tre loginrutor så kunde jag ladda ned patchen. (Jag längtar efter det nya FZ-filarkivet...) Nu när den sista dokumentationen är gjord i VM2-kursen så kanske man har mer tid att spela också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Den var mindre än väntat. Bara att pacha och köra igång igen då kanske!


signatur

osv.

Inaktiv

(Allow 20-minutes for update)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Är det allt? Inte direkt imponerande efter så lång tid. Skulle dom inte fixa buggen som kraschar spelet i tid & otid?

Medlem

Ja... väldigt skumt... tycker den här är samma som beta patchen, utan att den är beta då förstås... var ju inga större fixar precis... Var det nån annan som hade problem med patchningen?? Jag får typ "the old file not found" error meddelande?? Jag hade beta patchen installerad innan. Verkar som patchen letar efter 1.0 versionen?? Fy va dåligt!!!

Ok, nu gick det. Hade laddat ner spelet
(ej rippad, utan köpt på nätet) ;), och då ska man använda US versionen istället. Finns här på fz också såg jag nu!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

tycker det är en hel del, men FZ postade inte allt :/

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=2129


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Hoppas guld-buggen är kvar, den då man får oändligt med guld av vampyr-greven.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Hoppas guld-buggen är kvar, den då man får oändligt med guld av vampyr-greven.

nope


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Hej!

Någon som vet om det går att patcha över sina gamla sparade utan att förlora dem?

Inaktiv
Skrivet av LeifD:

Hej!

Någon som vet om det går att patcha över sina gamla sparade utan att förlora dem?

Fungerar fint.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar