Warhammer Online: Age of Reckoning plåtat

Robot
QRT
Medlem
Warhammer Online: Age of Reckoning plåtat

Ja på screenshot man sett är det inte alls så olikt wow.

Inaktiv

Nice med lite nya bilder

Medlem

Ser bra ut. Hoppas att man får tid att spela...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av QRT:

Ja på screenshot man sett är det inte alls så olikt wow.

Det finns en anledning...


signatur

"When corporations create the music we all lose."

QRT
Medlem
Skrivet av skribb:

Det finns en anledning...

En bara?:>

Medlem

Edit: Wierd...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Likt wow, ja... men mycket brutalare design på allt, ja. Gif plx! Hoppas bara dem kan fixa lite trevligt gameplay och pvp/pve mix med


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hoppas PvP'n blir minst lika bra som i DAoC.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Om ni inte visste så hade blizzard planerat att göra ett warhammer spel men dom fick inte licensen till det så dom ändra på spelet så pass mycket att de inte inkräkta på licensen och släppte warcraft 1 orcs and humans. Vilket jag trodde i början var en warhammer spel

Jag hoppas bara att mythic inte gör några "gulliga" karaktärer alls för det tycker jag inte hör hemma i warhammer knappt i warcraft världen heller.

Inaktiv

Jag gillar att orcerna verkligen ser ut som orcer och inte som gröna människor som i WoW.

Medlem

Ögnade igenom screensen och frälst från all kunskap om Warhammer som jag är och med den knappa information som bjuds på officiella sidan så undrar jag: Finns andra spelbara raser än dvärgar och orcer i spelet?

Medlem
Skrivet av Szerran:

Ögnade igenom screensen och frälst från all kunskap om Warhammer som jag är och med den knappa information som bjuds på officiella sidan så undrar jag: Finns andra spelbara raser än dvärgar och orcer i spelet?

Verkar inte vara implementerade ännu, men det är ju även goblins på bilderna...

Men warhammer utan Chaos, Humans (diverse olika sorter) Elves, Skaven, Undead är inte warhammer


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Spelbara raser som dom planerat än så länge är, Dwarfs, Imperial High elves mot Dark elves, Chaos och Ork/goblin. Antaglingen kommer Skaven och undead vara mycket mobs, verkar väl rimligt. Dock roliga detaljer som att t ex Orker växer och blir större destohögre lvl dom blir är ju roligt. Man ska ju kunna typ plocka upp skallar, ben och annat smågött och sätt på dom på sin rustning. Dvärgars skägg växer också desto högre lvl dom blir Finns en hel del interjuver med designer och skapare bakom spelet på Gamespot tror jag det var, där allt detta tas upp.

Medlem

Det finns en rätt rolig intervjuv som förklarar raserna och spelet i övrigt.

Eller ja, speciellt raserna


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar