Battlefield 2: Armored Fury

Medlem

Tja mera contents tycker jag inte det ser ut som. Känns som man i slutändan betalar mer för mindre.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag må tycka illa om EA för att dom inte inser att en vunnen kund är som fyra nya kunder,
Men antar att storhets vansinne kan drabba vem som helst.:down:

Eftersom nyfikenhet och liten kostnad väger större än att bara klaga så drog jag hem packen,
Men mest för att jag va intresserad över nya kartor, kan ses av de flesta att det borde vara gratis med nya kartor och håller med till en viss del, Är bara de att jag tror de flesta som gör något gratis önskar att dom i slutändan får betald för det arbetet.

Dom borde fixa tävlingar med fina priser och sånt för att locka fram mera kartor, eller åtminstone släppa in dom på rankade servrar.

Att dom inte lyssnar på spelare när de gäller att fixa buggar och fel i deras Patchar, Har jag ingen förståelse för.
Efter som jag tycker så väldigt mycket om BF2 önskar jag att de löser sej, kanske inte allas önskemål men alla fel som förstör i alla fall.

Vilket fall som helst så var priset för att få spela dessa få nya kartor för min egen del värt pengarna för denna gång, jämför jag med BF2 EF så var det inte värt pengarna den gången.

Så jag antar att lite gratis släpp på kartor mellan varven vore på sin plats.

Medlem

80:- är ju vad en rejäl drink på krogen (nästan) kostar...


signatur
12
Skriv svar