360-kameran släpps i oktober, fler tillbehör på gång

Robot
Medlem
360-kameran släpps i oktober, fler tillbehör på gång

Vill man chatta med webbkamera så finns faktiskt datorer.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

woho fler saker jag redan har haft i flera år!
Har xbox360, headset är helt värdelöst och man kan inte använda det i samband med hörlurar. Fattar inte varför dom bara gjorde ett normalt headset man kunde höra både ljud från spel och comms.

PGR3 var det så jävla dåligt gjort. Man visste inte vem som snackade så vilken dåre som helst kunde sitta o stöna eller äckla sig på något annat sätt hela vägen. Kvalitén var extremt sunkig den också. Otroligt missnöjd med headsettet.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Men va folk ska klaga hela jävla tiden!

Måste en webkamera vara exclusivt till en dator?
måste man ha en dator för att snacka med någon med bild och även kunna höra vem man spelar med?

MS har aldrig sagt att detta är något nytt, kanske för en konsol men inget annat, varför klaga på det, dom get bara lite extra saker så folk har lite att välja mellan va dom vill ha till sin 360.

och det är klart att en mic som följer med är kass, inget som förljer med till något är bra utan bara något enkelt som funkar tills man bestämmer sig för att isåfall inte bry sig eller skaffa en bättre.

Medlem

Löjligaste jag hört. Ljudkvaliteten i PGR och andra spel är helt utmärkt och man ser onekligen också vem man pratar med. Skitsnack.


signatur
Medlem

Gillar faktiskt också headsettet till 360n, och jag tycker ljudkvaliteten är mycket bra i de spel jag använt de i.
Visst är det så att man har kunnat använda headset till pc länge, men det hindrar väl inte konsoler för att implementera det också?
Det är bara possitivt.

Medlem

ca 12 dagars skillnad mellan lanseringen i USA och Europa är rätt så överkomligt.

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Men va folk ska klaga hela jävla tiden!

Måste en webkamera vara exclusivt till en dator?
måste man ha en dator för att snacka med någon med bild och även kunna höra vem man spelar med?

MS har aldrig sagt att detta är något nytt, kanske för en konsol men inget annat, varför klaga på det, dom get bara lite extra saker så folk har lite att välja mellan va dom vill ha till sin 360.

och det är klart att en mic som följer med är kass, inget som förljer med till något är bra utan bara något enkelt som funkar tills man bestämmer sig för att isåfall inte bry sig eller skaffa en bättre.

Bra sagt. Är riktigt less på folk som hela tiden ska klanka ner på konsoller. Tror det eller ej men det finns folk som inte har råd med datorer eller helt enkelt inte gillar datorer och då är konsoller ett bra alternativ.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Apropå spelkontroller! Jag gjorde en kul jämförelse mellan Xbox 360 kontrollen och SNES kontrollen på min blogg.

Inaktiv
Skrivet av high:

Apropå spelkontroller! Jag gjorde en kul jämförelse mellan Xbox 360 kontrollen och SNES kontrollen på min blogg.

eeh?

Medlem

Precis. Kunde inte sagt det bättre själv faktiskt. Ehh?


signatur

system: online

Medlem

melachi: Skaffa en Xbox 360 innan du utalar dig på det viset. Kvaliteten är inte den bästa, men jag hör vad folk säger klart å tydligt, och hör vem det är som pratar. Och man ser vem som pratar i princip alla spel (alla spel jag testat iaf, PGR3 inräknat)

Medlem
Skrivet av Jinx:

eeh?

Jag har alltid tyckt att Xbox 360 gamepaden påminner väldigt mycket om den till Super Nintendon, men det kanske bara är jag :\

Reflektera över det när jag läste om "pc-adaptern Wireless Gaming Reciever".

Inaktiv

Haha, eeh!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar