Jahaja ett första inlägg var det ...

Inaktiv
Jahaja ett första inlägg var det ...

Hm, presentation överflödig av morsan ...

Jag är 29år, spelar allt (har 5, 1/2 warhammer fantasy arméer) och digitalspeltoppen ser ut som följande (och ja jag är gammal, med ålderns rätt får man svårt att skiljas från gamla fula favoriter)...

1, Counter-strike ... CS (1.6) har för alltid en speciell plats i mitt hjärta.

2, Fahrenheit - Få nya spel har fångat mig så mycket. Min sambo såg mig knappt när jag fick spelet i mina händer...

3, World of warcraft - Ja jag spelar det fortfarande, och jaa det är mainstream men vem bryr sig. (och ja jag har brädspelet också )

4, BF2, förutom allt förbannat patchande så är BF2 den bästa online FPS upplevelsen som finns (CS kommer först av andra orsaker)

5, Warcraft III/Heroes OMM 3 ... kan inte välja båda passar beroende på humör ...

Förresten spelade jag Doom3 jättemycket när jag var gravid med min son, nu när han nyss börjat prata är ett av favoritorden "döö da" hmmm undrar om det kan ha något samband

Tack och hej

#blogg


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem
Jahaja ett första inlägg var det ...

"nu när han nyss börjat prata är en av favoritorden "döö da"

LOL

Medlem

heh gammal.. när någon säger gammal då tänker jag 45+ minst.. nä.. fan 55+.. tsk gammal..

*Ignorence is bliss*

^^


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

1
Skriv svar