EA lovar mer BF2-stöd

Inaktiv

Viss är bf2 ett kanon spel. Men spelet är ju en produkt och för att vara en produkt så suger den. Spelet släpptes halvfärdigt nåt som inte jag redigt hängde mig upp på, spelet var ju riktigt fräckt ändå, men, sen så kommer patchen som får massvis med spelare att inte ens får igång skiten, och patchen därefter är likadan osv. Det bästa är att dom inte fixar saker heller haha. Jag är väl rätt lugn själv men om man tänker efter att det finns föräldrar som "köper(betalar)" såna här grejer till sina barn och sedan inte vet så mycket om datorer och ska isntallera en patch som får felmedelande osv. Det ska inte fungera på det sättet.

Den enda slutsaten jag personligen kommer till är att snubbarna på dice och company vet inte hur man fixar sakerna, dom kan inte helt enkelt. Har ni inte märkt hur stor likhet det är mellan Battlefield1942 och BF2? Och då pratar jag om känslan, det är nästan som dom bara har coppat koden till bf2. Serverbrowsern är exakt likadant kodat som första spelet osv. Det ska bli kul och se hur QW blir, om det blir rikitgt stabilt som jag tror det kommer bli så blir det nog aldrig något mer bf2 för mig.

Medlem
Skrivet av masterFk:

Serverbrowsern är exakt likadant kodat som första spelet

Serverbrowsern var mycket bättre i ettan och inte var den väl kopplad till Gamespy som nu?

Medlem

Sant som Johan säger. Klart att det är en liknande känsla i BF2 som i BF42, de vill ju fortsätta på ett fungerande teams så gamla spelare känner igen sig.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Citat:

Vidare utlovas mer stöd till modifikationsskapare (dock anges inte vilken sorts stöd det rör sig om).

Gissar på bokstöd till bokhyllan. Med tanke på alla skriverier på sistone verkar det som att det skulle bli mest upskattat av de som äger ett ex.

Inaktiv

Det blir helt enkelt till att invänta armed assualt demot och hoppas på att det är riktigt bra. Då lämnar jag BF2 träsket bakom mig (obs!) inte PRMM det är bland det bästa jag någonsin har spelat.

Inaktiv
Skrivet av ActOfWar:

Tror inte riktigt på QW. menar skapparna har väl ingen större erfarenhet av större mp spel? men man vet aldrig..dom kanske förvånar oss.

Driver du med oss?
Aldrig hört talas om Id Software eller Splash Damage?

12
Skriv svar