Spore skärmdumpat

Robot
Medlem
Spore skärmdumpat

Vill inte vänta längre verkar vara ett grymmt bra spel, orginellt

Medlem

Bläää... just när man fått sommarlov och tänker på precis ingenting kommer ni och förstör allting med massa bilder. Nu kommer jag väl tänka på spore hela sommaren

Någon som vet något om begränsningar för hur många armar och ben varelserna kan ha på tal om inget?


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:

Bläää... just när man fått sommarlov och tänker på precis ingenting kommer ni och förstör allting med massa bilder. Nu kommer jag väl tänka på spore hela sommaren

Precis, ignorance is a bliss my friend!

Sluta skriva nyheter man faktiskt bryr sig om . Fast jag tror jag kan dra ut till beachen och glömma allt vad Spore och datorspel heter!! Finns faktiskt annat här i världen!

Medlem

tycker det påminer lite om det mkt roliga rts spelet impossibles creatures från relic .. tänker på delen där man skapar sina armer igenom att korsa olika arter


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Ett absolut "must-have" spel när det väl kommer. Mumlas om Q1 2007 om jag inte har helt fel?


signatur

- r4z0r -

Medlem

verkar kunna bli ett jävligt härligt spel skulle dock vilja veta lite mer och se lite mer av fordons-"editorn"

Medlem

undra om man kan ha hjul som ben till sina varelser.
hade varit skoj att ha en planet befolkade av volvo740s

Inaktiv
Skrivet av Sn4rk:

hoppas bara att 2d stadiet (då man är någonslags cell) inte är för långt..

2D stadiet går ut på att äta och genom näringen få poäng som används för att evolvera, så det är helt baserat på hur effektivt och snabbt du spelar.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

1
Skriv svar