Om varelserna i WoW-expansionen

Robot
Medlem
Om varelserna i WoW-expansionen

Rätt bra monster, The broken intresserade mig rätt mycket faktist.

Medlem

Ligger på lvl 56, kanske ska börja trycka igen... Nääee, de är så förbannat tidskrävande och mindre lär det inte bli när BC expansionen kommer. Wheee, lvl70! *not*

Inaktiv

WoW är ett av dom lättaste MMO att levla i,
så troligen är MMO spel inget för dig.

Medlem

Kanske, kanske inte! Flickvän + WoW = "Du gillar spelet mer än mig"-snacket... Men ska nog börja snart igen!

Dom där tier 3 dräkterna gör att man blir grymt sugen, och expansionen lär bli insane när det gäller sånt.

Medlem

Sen är ju frågan om tidskrav har att göra med svårighetgrad eller inte.
Jag föredrar förbannat svåra spel, framför de där jag måste bränna dygn och veckor på att lalla runt och auto-slå och auto-träffa efter första knapptryckningen, som i WoW.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Sen är ju frågan om tidskrav har att göra med svårighetgrad eller inte.
Jag föredrar förbannat svåra spel, framför de där jag måste bränna dygn och veckor på att lalla runt och auto-slå och auto-träffa efter första knapptryckningen, som i WoW.

Bra skrivet håller med totalt

Medlem

Tycker expansionen kommer alldeles för sent. Visst, den blir säkert bra då Blizzard brukar hålla hög kvalitet, men många har hunnit tröttna och slutat spela helt sen ett tag nu.

Inaktiv

kanske blir det så Blizzard skippar autoaimet i nästa warcraft men killarna är då så gamla och darriga att dom behöver Autoaim för att levellla

1
Skriv svar