Skägg.
10 Chambers
Horsie!

Efter drygt fem dagars sammanlagd speltid dingade jag 40 igår och eftersom jag spelar som Paladin så var mounten fixad på nolltid. World of Walking är därmed avklarat, det känns nästan som julafton.

Laewon has a horsie!

#blogg


signatur
Medlem
Horsie!

gz på 40.

Kommer ihåg när jag drog och köpte mount för första gången, fan vad spännande det va.


signatur

NinjaSkitz.

Skägg.
10 Chambers

Nästan lite väl lätt som paladin, bara snacka med sin trainer.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Nästan lite väl lätt som paladin, bara snacka med sin trainer.

Vänta bara till epic mount questen. Hoppas att du känner några som kan hjälpa dig med Scholomance samt fixa allt material som behövs, annars så kan man alltid skippa paladin epic mounten...


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Calle, nu kommer jag att vara elak. Genom att du nu har fått ditt mount kommer du att känna:

- Då var mitt mål nått, vad ska jag göra nu?

Sen kommer du att tappa lusten att spela.. lägga ner wow.. efter några månader så kommer du att ta upp spelet och lira tills du blir.. lvl 56-57.. När du springer där i Eastern plaugeland så kommer du att känna dig såå ensam. Du kommer inte att hitta några grupper att köra instancer med. Men sen, vid lvl 58 kommer hela ditt liv att lysas upp. Då kan du knata genom "da dark portal".. Inom 10 quests så kommer hela ditt gear vara utbytt, du kommer att träffa massor med andra spelare.. Du kommer att känna dig fånig över att ha kört rollspel med npc´s.. bara för att du kände dig så ensam.

Calle, välkommen till TBC! (om 18 lvlar)


signatur

living let die

Skägg.
10 Chambers

Artist, haha

Jo, 40 var ju ett stort delmål, och eftersom det blev lite mycket tråkgrind de sista nivåerna blev jag lite matt efteråt. Nu är jag dock tillbaka på banan med siktet inställt på tbc!


signatur
1
Skriv svar