Skägg.
10 Chambers
Överdos

Den är inte av Pulp Fiction-typen, och kan botas med att få en nål inkörd i hjärtat, men snudd på. I höstas var det total speltorka men nu har jag mer att spela än vad som hinns med, och ett gäng titlar som står på önskelistan.

Just springer jag runt med min första karaktär i [[Azeroth]], vilket självklart tar mycket tid. Samtidigt har jag kära [[Link]] att ta hand om i #Twilight Princess, och #Sonic and the Secret Rings har bara fått någon timmes uppmärksamhet. Till Wii har jag också #The Godfather: The Don's Edition och #Call of Duty 3, det första ska vara recenserat till helgen.

#S.T.A.L.K.E.R. dök ju upp i förra veckan, i sällskap av #Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Samtidigt har jag bara lirat demot av #Company of Heroes, som verkade grymt. #Jade Empire: Special Edition likaså. #Ghost Recon: Advanced Warfighter borde också köras igenom, och #Dark Messiah of Might & Magic.

Från stiltje till full storm.

#blogg


signatur
Medlem
Överdos

Jo, många super spel som kommer nu. Har slösat ganska mycket redan, runt 1200:-. Köpte Shivering Isles via live och bokade Guitar Hero 2 till boxen, men jag vill ju ha en extra gurra också som kostar 449:-.. gahh! Blir galen av allt som kommer och man måste ha!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Vet precis hur du känner dig Calle. Börjat pillra med diverse fightingspel (Virtua Fighter, Hokuto no Ken, Tekken: Dark Resurrection) som jag känner att jag spenderar på tok för lite tid i samtliga. Sen har jag ju Motorstorm, C&C3, God of War 2 och evighetsprojektet Ikaruga att lira. Gah, jag kan ju inte spela ETT av dem uteslutande

Skägg.
10 Chambers

Balansen mellan färdighetskrävande spel som Ikaruga, Tekken och liknande och rena upplevelser som Half-Life och Zelda är hård. Själv pendlar jag ofta, ibland vill man bara få en trevlig berättelse på skärmen medan man i andra perioder vill bemästra något.


signatur
Medlem

Hmm, måste faktist tycka raka motsatsen. Var mer storm i höstas med Just Cause, NWN2, Company of Heroes, Dark Messiah, Faces of War, Splinter Cell Double Agent, Fear Extraction Point, Gears of War, Rainbow Six Vegas... jadu, jag hade en hel del att spela. Sen januari har det bara varit Crackdown, Supreme Commander och C&C 3... och snart kanske lite Guitar Hero 2 till 360. Nu när det var lite lugnare så fixade jag AvP2, Project IGI och Colin Mcrae 04 för 150kr, några spel som jag tyvärr missade när de kom. Så många bra spel, så lite tid!

1
Skriv svar