Adjö min kära vän!

Vila i frid
Adjö min kära vän!

Som jag pratat om tidigare har jag haft en Gamecube att spela på i några månader. Dock förlorade jag den då Simon (@Nosnos) ville ha den tillbaka. Det har så länge känts som min egna kära Gamecube och jag har haft mycket roligt med den.

Har under tiden jag använde den upptäckt och fått ett helt gäng nya favoritspel. #Metroid Prime,#The Legend of Zelda: The Wind Waker, #Tales of Symphonia och inte minst #Ikaruga är nu spel som fått ett speciellt ställe i mitt gamerhjärta.

När jag träffar och pratar med Simon om mitt intresse att köpa en Wii är alltid hans första och bästa svar: Du vill bara ha Wii för att köra Gamecubespel. Detta stämmer - just nu är den enda anledningen för mig att skaffa Wii just att spela alla Gamecubespel jag gillar och vill ha.

Och till sist, ett sista ord om #Ikaruga. Innan jag lämnade ifrån mig spelet satte jag ett nytt personligt rekord. S rank, 3 000 000+ poäng, 94 max chains. Om det nu säger er något.

Simma lugnt.

#blogg


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Adjö min kära vän!

Nu har du lite att inhandla.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

köp dig du ett wii...=) finns ju zelda till det och det kommer roliga titlar som Metroid Prime 3, om du nu har pengar till det

Medlem

Argh... snälla. Blir så trött. ETT wii, ETT xbox ETT Playstation över allt ser jag dessa ettor. Det ska va EN.
En Xbox som syftar på En Xboxkonsoll eller En Playstation just av samma anledning. Dessutom är Playstation i bestämd form.
Om folk anser att de syftar på ett xboxspel så säger jag att då syftar dom på skivan man stoppar i maskinen för inte heter det väl ett xboxspelmaskin? Eller ett Wiispelmaskin heller?

Ursäka detta inlägg. Jag kände bara för att få utlopp för mina irritationer

Over & out

Medlem

Ja allvarligt, ETT heter det, ska du ha stryk eller?

(ja jag vet att det heter EN men det är kul att vara dryg)


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Ja allvarligt, ETT heter det, ska du ha stryk eller?

(ja jag vet att det heter EN men det är kul att vara dryg)

HAHA, jättekul. Jaja, du får säga vad du vill bara du vet vilket som är det rätta

1
Skriv svar