SilentHeroes för BF2 inställt

Robot
Inaktiv
SilentHeroes för BF2 inställt

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Gör endå inget håller med de till fullo bättre att de gör SH till t.ex UT2007 eller nått UE3 är ju en finfin motor

Medlem

Bra och genomärligt initiativ.
Tror det är så här man kan påverka utvecklare och utgivare.

Inaktiv

UE3? Jag vette fan...konstig motor för en mod som SH. Funkade så bra med BF1942

Edit: Vore ju kul om Zarkow och gänget släppte det dom gjort till BF2 motorn hittils som "open-source" eller liknande. Så kanske något annat gäng känner för att fortsätta arbetet.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Porta det till ET:QW istället!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

.... Half-Life 2 säger jag bara!

Flakmonkey

Tror nog det skulle fungera fint till UE3, ser man till modarna som släppts till UT2004 så verkar den vara väldigt flexibel

Bt
Medlem

Först börjar spelarna lämna, sen lämnar moddarna.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

SH skulle funka fin fint på UE3 helt klart motorn klarar ju av allt + att Epic bruakr alltid ha en bra Sdk så jag säger bara kör på UE3 det kommer blir perfect ju !

Medlem

Unreal Engine 3 eller X-ray engine skulle nog fungera fint. Hög realismnivå, TUNGA fordon och bra balanserat så kan det bli som SH1.1

Medlem

Hehe nu när vi snackar UE3 så får jag fan gåshud när ajg tänker på dagen när man kommer lira Red Orchestra på UE3 kan det bli bättre !? Nej

Medlem

LOL... hoppas dice killarna o tjejerna läser detta... så kanske dem fattar att folk börjar tröttna på deras girighet!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

NNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! FAN!..syfyt..snyfy!...Där rök alla mina drömmar om ak5or å raketgevär.

Inaktiv

hhaha...bra jort silent heroes...

bf2 är på väg mot graven om det fortsätter som det gör nu....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Smart, bf2 suger ***

Medlem

Misstänkte att det skulle hända, får passa på att önska zarkow & co. lycka till med vad de nu bestämmer sig för.

Medlem

Unreal engine 3 FTW!

Medlem

Förstår zark i dehär läget >_< EA dödar sitt eget community..

Medlem

Gott. Jag inväntar en officiell respons från Dice angående detta och bojkotten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Gott. Jag inväntar en officiell respons från Dice angående detta och bojkotten.

Kanske det kommer en massa gnäll från EA, om "hackers" som bryter mot EULAn osv, det skulle ju inte vara första gången...

Medlem

Moddarna, främst DC var anledningen till att BF2 fortfarande köptes av folk så långt efter releasedatumet. Det borde ju ligga i EAs (ekonomiska)intresse att göra det lätt för moddarna. Eller har jag missat något?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

1
Skriv svar