Tommy Rydling lever i förnekelse

Flakmonkey
Tommy Rydling lever i förnekelse

Jag har gjort min tidningsdebut! Eller det är väl en sanning med viss modifikation då jag i min ungdom faktiskt figurerat i sporttidningen Buster då jag hade gjorde ett par hattrick mot Vallentuna i Fotboll (IFK Täby FTW!). Det är dock första gången jag är med på något sätt eller vis i en speltidning och det är inte vilken speltidning som helst utan Superplay. Tyvärr är jag dock inte med i form av skribent utan bara som omnämnd i en insändare och på bild, en gammal bild dessutom! Dessutom tycks herr chefredaktör Rydling drabbats av tillfällig minnesförlust då han påstår att jag kan lära mig något av honom när det kommer till #Guitar Hero.

Så varför är jag då i tidningen? Jo för att göra en lång historia något kortare så började det hela med att FZ ordnade lite nördiga festligheter på kontoret för redaktionen. Kontoret delas med en mängd tidningar som Hjemmet Mortensen äger, en av dessa råkar vara Superplay och som av en händelse råkade några ur dess redaktion vara kvar på kontoret när vi började spela #Guitar Hero och #Wii Sports.

Uppenbarligen hade Tommy Rydling nämnt att han var en hejare på GH och därför tyckte vår egen chefredaktör John att det vore trevligt med en match mellan Tommy och mig. Vi behövde ingen längre övertalning utan greppade varsin gitarr och satte igång med "Kansas - Carry on Wayward Son" på hard. Av hänsyn till min motståndare ska jag inte ge något längre referat från kampen, men vi kan väl sammanfatta det hela med att någon blev ägd och det var inte jag.

Hursomhelst så nämnde jag detta faktum för en tjejkompis som läser Superplay och när hon sedan skrev en insändare till tidningen skrev hon en liten hälsning till Rydling i stil med "Hur gick det när du spelade Guitar Hero mot Simon på FZ?". Och det är här som historien får en otäck vändning. Rydling tycks nämligen inte vilja erkänna sina tillkortakommanden utan insinuerar istället att han kan lära moi att rocka loss med plastgitarren...

Nåväl, jag antar att jag ska vara den större mannen i det här fallet och helt enkelt lämna det därhän. Jag vet ju trots allt själv hur det gick, de som var där vet hur det gick och nu, mina vänner, vet ni det också och det är trots allt det enda som räknas

#blogg

Medlem
Tommy Rydling lever i förnekelse

Humiliation \o/

Medlem

Jag tar er båda två samtidigt med ena ögat stängt och fyra fingrar på vänster arm brutna.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers

haha, anar jag en kamp mellan medierna?


signatur
Inaktiv

Ajaj


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

Stackars Rydling som verkar vara en dålig förlorare.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Flakmonkey
Skrivet av Dumlen:

Stackars Rydling som verkar vara en dålig förlorare.

Äsch, det är ju självklart skrivet med glimten i ögat Både från min och Rydlings sida..

Det som stör mig mest är faktiskt att de slängt in en så gammal bild! Men det är ju Johns fel

Medlem

Var det inte han som fick mord i ögonen när shock mosade han i Gears of War? =P


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Vill nog höra en kommentar från en utomstående

nj
Medlem

Varför inte bara utmana herr Rydling i en UT2004 duell Nos?

Medlem

Guitar Hero-battle? I'M ON!

Medlem

Jaså, var det jag som var till vänster på skärmen?

Vila i frid

Hehe, var roligt att se.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Skägg.
10 Chambers

Ett par veckor senare slutar Tommy som chefredaktör på SuperPlay. Sammanträffande?


signatur
1
Skriv svar