Game Critics E3 2006 Awards

Robot
Game Critics E3 2006 Awards

"Assassin's Creed"??
..har inte sett något ingame ifrån detta bara en promo cgi trailer ?
Inte ens några ingame screens ..o så vinner den ?

hmm..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Flakmonkey

Vem har sagt att det inte är in-game? eller in-engine snarare, en scriptad mellansekvens enligt uppgift ska det ha renderats "in real time" på en PS3a... De hade ju också en "bakom kulisserna" visning som de fick se, antar att de har gått på den när de röstat ^^

Lustigt att så många trailers från E3 avskrivs som förrenderade när väldigt få faktiskt är det...

Medlem

om detta skulle vara in game eller in engien har jag mycket svårt och tro då en mängd faktorer visar att det är CGI. Få se vem som skrattar bäst när in game sekvenser visas lägger en tia på att jag har rätt, vem bjuder mot


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Citat:

Best Online Multiplayer Game
? Battlefield 2142 (Digital Illusions/Electronic Arts for PC)
? Enemy Territory: Quake Wars (Splash Damage/id/Activision for PC)
? Gears of War (Epic Games/Microsoft Games Studio for Xbox 360)
? Huxley (Webzen for PC/Xbox 360)
? World of Warcraft: The Burning Crusade (Blizzard for PC)

Quake Wars slogs mot rätt hårda titlar, känns bara att läsa sådant när man ser fram emot spelet lika mycket som jag gör :]

UT2007 var inte ens med?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Flakmonkey

http://ps3.1up.com/do/previewPage?cId=3150660&did=1
http://ps3.ign.com/articles/707/707960p1.html

Skrivet av cribba:

Quake Wars slogs mot rätt hårda titlar, känns bara att läsa sådant när man ser fram emot spelet lika mycket som jag gör :]

UT2007 var inte ens med?

UT2007 visades knappt :/ Epic la av förståliga skäl ner allt krut på Gears of War

Medlem

Ah... Mass Effect... Mm...

Har Mass Effect nyhetsida som startsida och det är nästan jobbigt att öppna webbläsaren varje gång men, oj vad glad man blir varje gång man ser nyheter. Ser verkligen fram emot Mass Effect.

BioWare FTW!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

QRT
Medlem

mmmm... mmmmass effect

Medlem

Assassin's Creed, finns väl inte ens i spelform än?? Bara ett concept på g, hur kan det vinna Best of Show, Best Original Game, Best Console Game, Best Action/Adventure Game. Eller vet dem mer än vi gör, kanske fått provsmaka på det?? Men konstigt ändå... ser emot Gears of War, kan dem inte ge oss release datum någon gång. Fast det lär vi ju inte få innan vi och MS vet PS3´ans release datum...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tycker inte listan stämmer så bra! Hur kan Assassins Creed "vinna" när det inte änns var spelbart och visades i en renderad film? Ännu en "halohyper" på g? Jag är rätt trött på price of persia temat nu, och detta ser ut som samma sak i princip.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Assassin's Creed, finns väl inte ens i spelform än?? Bara ett concept på g, hur kan det vinna Best of Show, Best Original Game, Best Console Game, Best Action/Adventure Game. Eller vet dem mer än vi gör, kanske fått provsmaka på det?? Men konstigt ändå... ser emot Gears of War, kan dem inte ge oss release datum någon gång. Fast det lär vi ju inte få innan vi och MS vet PS3´ans release datum...

Det vann ju inte allt det där. Den som vann kategorin är skriven i fetstil

Medlem

Precis som Nosnos skrev så fanns Assassin's Creed spelbart men enbart bakom stängda dörrar för pressen. Rent tekniskt var det alltså på E3 i spelbar form.

Förutom det håller jag nästan helt med varje kategorivinnare. Nintendo och Spore visar att det är innovation som imponerar mest, inte snygg grafik! Väldigt bra och väldigt behövligt.


signatur

- r4z0r -

1
Skriv svar