Ibland gör det ont att ligga på topp

Flakmonkey
Ibland gör det ont att ligga på topp

Här nedan kan ni se en bild på hur min högerarm ser ut en vecka efter att jag och min lillebror vann med 4-0 i matcher i #Pro Evolution Soccer 6 på Playstation 2 över min storebror och hans polare som vi kan kalla för Adde. Adde har en tendens att slå oss på armen när vi gör mål, i kamratlighetens anda förstås, men den här kvällen var det lite extra då vi redan hade slagit dem i en trekamp (vann pingis- och bowling-matchen) och sen fanns det väl allehanda drycker med i bilden också. Hursomhelst så ville de efter den förlorade trekampen ha revanch i PES6, vi brukar nämligen spela det titt som tätt och de har ännu aldrig vunnit en matchserie. Hursomhelst så blev det här det slutgiltiga resultatet.

Jag måste kanske påpeka att jag inte kom till allvarlig skada och att jag hade otroligt kul under matcherna trots min överarms något omilda behandling och man får ju faktiskt skylla sig själv när man gör små segerdanser efter varje mål

#blogg

nj
Medlem
Ibland gör det ont att ligga på topp

Spel och misshandel, låter som en helkväll med Wii:n

Skägg.
10 Chambers

Jag minns att jag drämde till Robin lite väl hårt i bakhuvudet när vi lirade hemma hos dig senast. Det är dags igen, denna gång utan bil som lurar dagen efter.


signatur
Antikvitet

Hahaha, underbart. Gifv mig din jacuzzi!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Haha, stackare.
Men som sagt, smällar man får ta när man lirar fotboll.

Inaktiv

wtfpwned nossie!

Medlem

Hehe. Sicket märke

Vi brukade göra så mot varandra på gymnasiet (axeln gick också bra ) Vid ett tillfälle fick man ett par sköna planterad på armen som gjorde så skönt ont att man knappt kunde greppa geografiboken XD

Medlem

Ground n Pound! Just sånt som gör LAN så värt...:)


signatur

Your words are as empty as your future...

Skribent

Ser ut som du tränat kendo

Medlem

Påminner om mig och min @Z4xx0r:\


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Påminner om mig och min @Z4xx0r:\

Ser han ut som ett blåmärke?

1
Skriv svar