Ubisoft hyllar Playstation 3-kontrollen

Robot
Ubisoft hyllar Playstation 3-kontrollen
Medlem
Ubisoft hyllar Playstation 3-kontrollen

Tror man kan med lätthet använda Sonys funktion på trevliga sätt. Finns gott om potential, även fast de inte går fullt ut som Nintendo. Själv lär det bli att prova Nintendos i någon GAME butik eller liknande då de inte har några spel som lockar, så jag lär inte köpa det.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Skrev nyss en lång kommentar, och efter det tryckte jag "Svara". Vid bakåtsteg försvann all textyen jag skrivit.

Skall summera:

Har använt en kontroll med samma funktion som sonys kommande. Det är helt värdelöst att styra spel med.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Äh, dom blir säkert betalade för att säga bra saker om kontrollen, dom borde väl hyllat Wiimoten istället då den är likadan bara bättre ;)?

Flakmonkey

likadan är den ju inte... kan tänka mig att det kan vara smidigt att ha en mindre tiltfunktion i en dualshock, tex när man ska luta sig runt hörn i ett FPS, om man ska göra kroppsfint i ett fotbollsspel, etc etc...

Tycker kontrollen ha fått otroligt mycket skit, visst är den inte lika revolutionerande som Nintendos men den behöver ju inte vara kass för det... fast å andra sidan så är det ju alltid så, någon börjar att säga att den suger och då följer alla på, sen säger någon att den är bra då följer folk på det... vända kappan efter vinden är alltid lättast känns det som

Inaktiv

Famest, dom har redan hyllat Wii-kontrollen


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

pfft! Plagiat

Medlem

Plagiat på en gammal MS-dosa ja


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Plagiat på en gammal MS-dosa ja

Som inte äns var till ngn console


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar