Guild Wars: Factions

Robot
Guild Wars: Factions

Det var för tvåhundra år sedan som den dåvarande kejsaren i Cantha blev mördad av Shiro Tagachi, kejsarens närmsta livvakt. Efter en känsloladdad och hatfylld död har nu Shiros ande återvänt för att bringa förödelse åt det folk som en gång i tiden straffade honom.


Inaktiv
FZ testar Guild Wars: Factions

hehe...joo....factions är en aning kortare än vanliga guildwars...

man levlar up som fanken i factions...
man får i ungefär 500 xp för questen i det vanliga...
och 3000xp för dom i factions...

och de 300 nya skillsen så är endel nya men endel är samma skills men nya namn..

men...

det är ett givet köp ändå...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Medlem
Skrivet av Katana:

http://www.mmogchart.com/Chart7.html
ett visst blizzard-spel, gissa vilket!

Och vi bryr oss så mycket om att folk betalar månadskostnader för att spela ett spel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Är det bara jag eller ligger bilderna i era artiklar bakvänt. Alltså när man trycker på den översta så tycks man komma till den sista i albumet. Spelar väl ingen större roll egentligen. Annars så verkar spelet rätt kul.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Är det bara jag eller ligger bilderna i era artiklar bakvänt. Alltså när man trycker på den översta så tycks man komma till den sista i albumet. Spelar väl ingen större roll egentligen. Annars så verkar spelet rätt kul.

Det här har flera personer påpekat, men FZ gillar kanske o ha sina bilder bakåfram


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Antikvitet

Ett nytt bildarkiv står på önskelistan. Det förverkligas innan julafton, men exakt när beror på hur vi prioriterar och är inte klart. Finns andra delar som behöver fixas innan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Harpa:

GW finns inte med där för det är INGEN SUBSCRIPTION kostnad. Snälla sluta förpesta massa trådar med ditt jädra fanboy-trams, framförallt när det inte har med något att göra.

Erh, försökte inte på något som helst sätt försöka få Guild Wars att verka dåligt om det är vad du nu reagerade på, läs mitt inlägg några gånger till vettja. Fanboy-trams? va?

Kom inte och gnäll på mig, var du som fick dehär att bli nå slags wow-vs-gw-sak..

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Harpa:

GW finns inte med där för det är INGEN SUBSCRIPTION kostnad. Snälla sluta förpesta massa trådar med ditt jädra fanboy-trams, framförallt när det inte har med något att göra.

Erh, försökte inte på något som helst sätt försöka få Guild Wars att verka dåligt om det är vad du nu reagerade på, läs mitt inlägg några gånger till vettja. Fanboy-trams? va?

Kom inte och gnäll på mig, var du som fick dehär att bli nå slags wow-vs-gw-sak..

Då kanske man ska fråga varför du posta en jämförelse i pay-subscription på en tråd som handlar om Guild Wars - Factions?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

vadfan snackar ni om.....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Då kanske man ska fråga varför du posta en jämförelse i pay-subscription på en tråd som handlar om Guild Wars - Factions?

"Även om ett visst Blizzard-spel dominerar bland nätrollspelare[....]"

"http://www.mmogchart.com/Chart7.html
ett visst blizzard-spel, gissa vilket!"

Ser du något samband? Ville bara påpeka vilket blizzardspel det var det talades om, varför är alla så fientliga?

Medlem

För jag gillar inte WoW, men ok, mitt misstag då


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jämför inte WoW å GW, två helt olika spel som har bara mmo gemensamt..

1
Skriv svar