Nintendo kan lite skit

Skägg.
10 Chambers
Nintendo kan lite skit

Medan #Sony och #Microsoft förlorar pengar på varje såld konsol tjänar #Nintendo pengar vid varje köp. Istället för flådiga polygoner satsar de på innovativa styrsätt, något många spår vara det vinnandekonceptet. Men deras smartaste marknadsföringsgrepp kanske var att låta blåtand sköta kommunikationen mellan sin [[Wiimote]] och konsolen.

Resultatet är att nätet svämmar över med hemmaknåpade lösningar där kontrollen används i andra syften än att spela. Styr allt från din karaktär i #World of Warcraft, hela ditt hem eller varför inte din robotdammsugare? Möjligheterna är oändliga och det här lär bara vara början. Nintendo kan lite skit.

Exempel ett
Exempel två
Exempel tre

#blogg


signatur
Medlem
Nintendo kan lite skit

Blåtand is the shit helt enkelt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

nintendo har alltid varit innovativa. Andras folk kreativitet när det gäller att styra olika saker gillar jag också

på tiden jag hade en T610 som mobiltelefon körde jag ett program som heter FMA. det hela fungerade ypperligt att styra olika mediaprogram såsom media player, winamp, kolla mail (varför? måste ju läsas ändå) från varsomhelst i lägenheten. och trappen Nu har mitt behov upphört men är säker på att det fortfarande fungerar med en blåtandstelefon och FMA

Jes, blåtand is teh shit.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Jag använder min xboxkontroll till att köra min damsugare ;)...

Medlem

Om man har en Mac kan man fixa till en WiiSaber också. Har testat hemma och det funkar finfint

http://youtube.com/watch?v=deUa8vRJVes


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Kan dom fixa så att man kan styra brudar med den?

Medlem

Att säga att MS och Sony förlorar pengar vid varje såld konsoll tycker jag inte är riktigt rätt sagt. Däremot säljer dom konsollerna till förlustpris för att kunna tjäna in det i längden.

Konsollerna är redan tillverkade och när du köper en så ser du till att dom inte förlorar lika mycket

Medlem

Häftigt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar