Trötthet, Quake och Jul

Skägg.
10 Chambers
Trötthet, Quake och Jul

Ordentligt trött idag, det märktes inte minst när jag försökte sätta på ett runt lock på den rektangulära matlådan imorse. Det tog ett par sekunder innan de små grå kickade in och dumförklarade mig själv. Kom hem sent igår och som nybliven söderkis (böna, om du frågar Robin) innebär det 40 minuters nosande efter parkering. Jag har haft roligare.

Har lirat mycket #Quake senaste dagarna, jag är kassast på servern men oj va härligt det är att sätta en raket på någon i luften, eller göra den där reflexvändningen och övermanna motståndaren.

Patrick tipsade om en krönika på SvD där vår favoritsysselsättning får sig en rejäl pungspark. Man blir tydligen både hålögd och ful av att lira hela dagarna, jag funderade på att bjuda in honom till Gibfest för att lära honom en läxa.

FZ kommer att finnas med över helgen men även vi firar Jul, vi ska försöka slänga upp ett par nyheter i alla fall. Om vi inte ses inne på servern så får ni ha en überskön helg, med många hårda paket från närmaste spelkrängare.

#blogg


signatur
Medlem
Trötthet, Quake och Jul

Känner att det där FZ-laget till European Quake League bara kryper närmare och närmare...

Redigering: Var längesen jag var inne på sidan nu, usch vilka läskiga gröna färger vi använder.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag gillar mitt självförtroende alldeles för mycket för att ställa upp i en QW-turnering.


signatur
1
Skriv svar