Atlantis V släpps i oktober

Robot
Medlem
Atlantis V släpps i oktober

Jag är ett stort fan av serien. Tvåan hade den vackraste musiken jag någonsin hört i ett spel. Men det här såg väll sådär ut. =/


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag har klarat hela ettan, ett av dom absolut bästa äventyrsspelen jag har spelat och på den tiden (för lääänge sen, då man var i en en-siffrig ålder) var grafiken minst sagt SOTA (state of the art). Musik var extremt bra, den med.
Det enda minuset var att spelen var så buggiga. Har aldrig satt mej in i tvåan, kunde aldrig spela längre än ett par minuter in i spelet. Trean och fyran har jag totalt missat då jag tappade hoppet att kunna spela ett Atlantis spel igen.

Seth ftw!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Bara spelat ettan och otroligt vad bra det var på sin tid. Väldigt snyggt också, minns att det var förrendrerade filmer för varje "steg" man gick i spelet. Nästan så man får lust att damma av förpackningen och spela om igen ;p

Edit: Såg filmen nu och det såg tyvärr (enligt mig) ut att vara skit. Vet iof inget om spelet ännu men trailern var usel. Att spelet är i "nutid" känns konstigt också ;>

Medlem

kan ju vara dags att lägga ner den serien kanske...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Enda spelet jag har spelat i serien är 2:an. Spelade inte mycket av det, men det jag spelade kommer jag ihåg mycket väl. Det var/är ett riktigt bra spel.

Till skillnad från benjiman tycker jag att det ser rätt bra ut. Gillar peka och klicka-spel och 30-talet. Kan nog bli rätt intressant det här.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ettan var otroligt bra, helt sanslöst.
Sedan tycker jag resten har varit rena besvikelser faktiskt

1
Skriv svar