Spela cooperative i F.E.A.R.

Robot
Medlem
Spela cooperative i F.E.A.R.

Kan ni som sitter hemma i sverige med Fear testa detta ?
För låter grymt intressant att kunna röja på t.ex. Kontors banorna med flera personer.
Min laptop fungerar inte så bra och lira nyare spel med.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Undra hur buggigt det är kommer ihåg coop till avp2 som var sjukt buggig. Aja får hoppas det inte blir lika buggigt, coop är alltid roligt.


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Co-Op är det bästa spelsättet tycker jag
Fler spel som borde ha det när de slapps.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

HURRA! *slå volter*

Det bästa singleplayerspelet på många år, nu i co-op? Mitt hjärta klarar det inte...

Inaktiv

Jag köper FEAR om detta funkar bra


signatur
Medlem

Kul att se, allt för få speltillverkare skapar coop till sina spel. Dock är spelet i sig väldigt repetivt och har monotoma miljöer. Ska genast testa detta, kanske kan bli en lanfavorit.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ctrl vad gör du här? :>

Låter väldigt bra, måste testas kommande lan, försöker installera nu då.

Edit: http://www.webhallen.com/prod.php?id=32964&ref=Pricerunner&td...

F.E.A.R PC
Pris: 249kr


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Någon som vet om man kan spela igenom hela spelet eller bara ett visst antal banor?

Medlem
Citat:

Den 11 MB tunga nedladdningen skall med något undantag fungera med spelets samtliga enspelarkartor - kanske till särskild glädje för den som tycker spelet är för obehagligt att ta sig an på egen hand.

---

Edit: från http://www.levelediting.com/forum/showthread.php?t=287

The SP maps will appear in the map list for every game mode as follows:
Admin
Aftermath
AliceAlma
ATC_Roof
Badge
Bishop_Evac
Bishop_Rescue
Docks
E3_Demo_2005_Short
Facility_Bypass
Facility_Upper
Factory
FEAR_SP_Demo
FEAR_SP_Demo_Intro
Getting_Out
Hives
Intro
Mapes_Elevator
Moody
Performance
Performance_Combat
Vault
Wades
WTF_Ambush
WTF_Entry
WTF_Exfil

Medlem

Har precis testat det med en polare. Riktigt bra. Inga problem med Nätverks lagg. Moden är riktigt stabil.

Medlem
Skrivet av Moscow:

Ctrl vad gör du här? :>

Haft konto ganska länge här på Fz, men bestämde mig för att starta på ny kula och byta namn iom Fz fashion makeover.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av Light:

Har precis testat det med en polare. Riktigt bra. Inga problem med Nätverks lagg. Moden är riktigt stabil.

Yay!


signatur
1
Skriv svar