Vista-utgåvan av Halo 2 ej Xbox Live-kompatibel

Robot
Vista-utgåvan av Halo 2 ej Xbox Live-kompatibel
Medlem
Vista-utgåvan av Halo 2 ej Xbox Live-kompatibel

Mina drömmar om att krossa konsolkramare är ruinerade


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag tror det är just därför: Dom vågar inte släppa loss PC-spelarna med sina möss och tagentbord mot konsolkramarna och deras handkontroller. Det skulle bara sluta med att folk slog sönder sina konsoler i frustration.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Skulle tippa på att många PC-spelare skulle få stryk av xbox-spelare på Halo 2, alla är inte dålig på att hantera en handkontroll.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Ye, det finns en hel del sjukt skickliga konsolspelare. Finns ju folk som blev redigt spöade av en som spelade Q3 på dreamcast mot pcspelare har jag hört.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Ye, det finns en hel del sjukt skickliga konsolspelare. Finns ju folk som blev redigt spöade av en som spelade Q3 på dreamcast mot pcspelare har jag hört.

De var sämst isåna fall, helt genomruttna. Om det nu var så.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Medlem
Skrivet av Sui:
Skrivet av Dumlen:

Ye, det finns en hel del sjukt skickliga konsolspelare. Finns ju folk som blev redigt spöade av en som spelade Q3 på dreamcast mot pcspelare har jag hört.

De var sämst isåna fall, helt genomruttna. Om det nu var så.

Eller så var det så att han var riktigt bra.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vadå "har du hört"?

Kom med konkret bevis och artikel i så fall, annars får du gärna gå en match själv med gamepad mot en spelare med tangentbord+mus och känna hur det känns


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Och så finns det ju undantag, typ spelare som är otroligt bra på konsoll som antagligen skulle spöa folk med tangentbord och mus.. För alla som spelar public är ju inte direkt proffs -.- ganska sund logik.

Medlem

klokt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Precis som det fans folk som total dominerade i Quake 1 med endast tangentbord. Men generellt i ett spel some quake har man övertag med mus pga precision och snabbhet, MEN Halo är en consol spel först och främst så jag skulle inte bli förvånad om några consol lirare tryckte till några pc lirare rejält i det..


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Sui:
Skrivet av Dumlen:

Ye, det finns en hel del sjukt skickliga konsolspelare. Finns ju folk som blev redigt spöade av en som spelade Q3 på dreamcast mot pcspelare har jag hört.

De var sämst isåna fall, helt genomruttna. Om det nu var så.

visste inte att det fanns q3 till dreamcast ?
Men jag kan ju ha fel..

Inaktiv

Kommer väl iofs ngt annat spel till XBOX360 som skall "sammanföra" xbx-spelare mot PC-spelare på samma servrar. Utvecklarna där påstår ju litet kaxigt att en som kan handkontroll lätt tar PC-spelaren med mus+tangentbord. Blir väl till att skaffa joypad till PCn rätt som det är snart då, UT2007 kommer ju snart


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Xbox spelarna lär knappast spela Halo två då, finns nog mycket nyare bättre spel till 360n (Halo 3? )
Fattar inte riktigt vad microsoft håller på med om jag skall vara ärlig, släpp Halo 3 till vista direkt, då blir det ju betydligt mer intressant än ett gammalt xbox spel imo.

1
Skriv svar