Nya Omega-drivrutiner släppta

Robot
Medlem
Nya Omega-drivrutiner släppta

Vet att första versionen av dessa Omega 6.5 hade nån bugg där en fil i installationen saknades. Så se till att ni har senaste fixade versionen. Finns på Omegas hemsida... vet ej om dessa är dem, men det märker ni om ni får nå felmeddelande där den frågar om nån fil som inte finns, då vet ni..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Jag har bara hört talas om Omega ett par gånger genom FZ, är det bättre än de jag hittar på ATI's hemsida, och det står "Installation sker på egen risk" vad är det värsta som kan hända med Omegas drivrutiner?

Medlem
Skrivet av Mikez:

Jag har bara hört talas om Omega ett par gånger genom FZ, är det bättre än de jag hittar på ATI's hemsida, och det står "Installation sker på egen risk" vad är det värsta som kan hända med Omegas drivrutiner?

Antagligen att du får installera om drivrutinerna, skulle inte tro att kortet exploderar ;).
Kör med Omega numera, hade lite strul med dom innan men nu verkar dom funka, plus så slipper man ATIs CCC mög.:down:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ja omega drivisar brukar vara bra, speciellt för dem som inte har det senaste hårdvaran.. Brukar vara bra på klämma ut det sista FPS från hårdvaran... så testa om du behöver lite hjälp i spel...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Omega e hyffsade, men inget mot D.N.A drivisarna ^^

Skrivet av Layne:

Omega e hyffsade, men inget mot D.N.A drivisarna ^^

Efter skandalen för något år sedan med hobbyhack D.N.A rutinerna med snodda script, trasig installation, instabilitet, rushad slarvrelease och mer än lovligt taget ifrån Omega varianten så anser många att det är tvärt om.
Oberoende av vilken man väljer så rekommenderar jag att använda windows funktion skapa en systemåterställningspunkt innan installation för att lätt kunna återgå eller underlätta testa båda.

1
Skriv svar