Filmtajm!

Medlem
Filmtajm!

Rätt trött pga taskig sömn inatt, men tänkte iaf slänga upp så ni kan se rörliga bilder på det fenomen jag tjatade om tidigare som jag är så såld på, Live for Speed Cops & Robbers. Filmen är en ganska vanlig biljakt, där jag i en RB4 jagar en kille i en FZ5:a. Polisjakter där flera poliser sammarbetar är mycket roligare, ska se om jag kan lyckas fånga en sådan på film senare. Som ni märker i slutet är fysiken ganska knasig vad gäller kollisioner. Och förresten - ja, det är en "stad" rent trafikmässigt. Eftersom en del har frågat... reglerna för biljakter är rätt enkla: Ingen "pitting"(=ingen reparation av skador), ingen återställning (ligger du på taket? synd!) och står du stilla bredvid polisen i 5 sekunder är du haffad (t.ex. om du blir inlåst). Naturligtvis får inte polisen ramma heller, men en s.k. "pit maneuver" är okej samt småkrockar för att få elakingen att åka fel och/eller skada bilen.

There you go, press play on tape:

<embed id="movie_player" name="movie_player" type="application/x-shockwave-flash" height="370" width="450" src="http://www.youtube.com/v/lNLmrOUd4vo" quality="high" bgcolor="#ffffff" scale="noScale" wmode="window" salign="TL" flashvars="playerMode=embedded" align="middle">

#blogg


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Filmtajm!

ser ut som han pingar lite dåligt eller så är nätkoden sån, annars kan det säkert vara kul om folk fölger reglerna. Men som du nämnt tidigare detta i en "riktig" stad skulle vara riktigt kul. Kommer ihåg hur jag lanade Midtown Madness cop vs robbers för länge sen. riktigt kul


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

hahahaha, ägd by the police! Trevlig rulle

Medlem

Snacka om att flyga åt skogen.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Haha, kaboom


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar