Serverrelaterade Battlefield 2-problem påträffade

Robot
Serverrelaterade Battlefield 2-problem påträffade
Inaktiv
Serverrelaterade Battlefield 2-problem påträffade

Mitt BF2 har börjat krascha till skrivbordet ibland när man laddar en karta, efter den senaste patchen. Kan det vara ett av dessa serverrelaterade problem?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Har då inte stött på några problem med patchen *tuch wood*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

vadå *tuch wood*!? Hoppas du menar "knock on wood"? För det första stavas det "touch"...


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Bra att man inte har patchat än då. Det blir inget mer Dice-spel för min del om de inte fixar felen i och med denna patch.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

självklart så skapar dom mer fel med sina patcher.....
ska man skratta eller gråta....

men jag fattar inte vad ni menar med tuch wood och knock on wood.....

ta i trä eller?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

ta i trä eller?

Bingo.

Jag lade ner BF2 för ett par månader sen, spelade 20 minuter i april och 5 minuter med nya patchen. Känns inte som man orkar bry sig om den skiten längre. Börjat spela spel där man faktiskt träffar där man siktar (!).


signatur

...men vad vet jag?

Medlem

BF2 är fortfarande ett mästerverk för mig. Kan fan i mej inte sluta spela det.

Däremot borde DICE lägga ner kopplingen till Gamespy och köra en helt egen serverbrowser. Det hade nog löst EN HEL DEL huvudvärk...

Medlem
Skrivet av eutf-Zero:

vadå *tuch wood*!? Hoppas du menar "knock on wood"? För det första stavas det "touch"...

Blev helt fel när jag skrev, måste ha blivit för mycket blåbärssaft i morse. Inte bra för svenskan

Knock on Wood ska det vara

btw. BF2 är hyffsad verklighetstroget vad gällande kulans bana, man måste försöka beräkna avståndet och på så sätt träffa. Men annars är spelet helt och hållet arcad. Så med andra ord kan man inte förmoda att man träffar bara för att man har siktet på gubben.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hua hua hua.. körde ett pass på FuShe pass igår med några polare, jag var vid en helt annan flagga än squadleadern (Altiro) när det helt plötsligt stod: "Haze [Teamkills] Altiro".
Det har nästan blivit en del av spelupplevelsen att upptäcka alla nya buggar dom inför efter varje patch.

Medlem
Skrivet av redmac:

Blev helt fel när jag skrev, måste ha blivit för mycket blåbärs saft i morse. Inte bra för svenskan

Menade du "blåbärssaft"

Jag kanske fattade nyheten fel, men var det inte gamespy som var problemet?
Tycker att det jämt verkar krångla, fungerade bäst förr.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Haze:

Hua hua hua.. körde ett pass på FuShe pass igår med några polare, jag var vid en helt annan flagga än squadleadern (Altiro) när det helt plötsligt stod: "Haze [Teamkills] Altiro".
Det har nästan blivit en del av spelupplevelsen att upptäcka alla nya buggar dom inför efter varje patch.

Du hade inte lagt ut en mina eller claymore? Om FF är på så kan det ju ha varit det. Annars kan det ha varit att en fiende sprängde ett fordon intill din mina/claymore/C4 och så exploderade den och dödade din kompis. I så fall är det en bugg (?) som har funnits länge och ingen ny.

1
Skriv svar