S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl släpps 2007

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl släpps 2007

Jag tror på det först när jag har fodralet i min hand.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

MM, men hoppas kan man, och drömma lite


signatur

Shit happens, then you die

Inaktiv

DNF-stämplad


signatur
Skribent

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of DNF

Medlem
Skrivet av bastard:

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of DNF

LAMO, den var klockren

Hoppas all denna tid gjort skäl för sig. Vill se ett felfri produkt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Antingen så blir detta det mest detaljerade spelet någonsin, men hundratals funktioner, eller feta floppen med 1000-tals buggar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av aar88:

DNF-stämplad

vad betyder DNF om man får fråga?

Medlem

Jag tror inte på det här spelet alls längre:) kommer ihåg när jag kollade screenshots och sånt för hur länge sen somhelst och blev hypad och följde det ett tag.
Nu får det ju mycket svårare att stå sig mot nya spel.
Ändå props till utvecklare som vägrar släppa ett spel som helt enkelt är för dåligt och inte färdigt:)

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av aar88:

DNF-stämplad

vad betyder DNF om man får fråga?

Duke Nukem Forever


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

THQ har ju inte själva gått ut med nyheten så det här är vaporware stämplade rykten i mina ögon.

och i vanlig ordning...
http://en.wikipedia.org/wiki/Vaporware

"One such example is the computer game Duke Nukem Forever, which has been in development for over nine years, announced shortly after the success of Duke Nukem 3D in 1996 with an original projected release date of 1998. The game won Wired News' Vaporware Awards in 2001, 2002 and 2005, got second place in 2000, and in 2003 was given the Lifetime Achievement Award for its perpetual vaporware status."


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av ghoül:

vad betyder DNF om man får fråga?

Duke Nukem Forever

Vilket roligt nog också står för Did Not Finish i racing-sammanhang.

Medlem

kommer nog att komma bli enbart vista kompitabelt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag brukar säga: "Bättre sent än ännu senare."

Skrivet av Michael:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av ghoül:

vad betyder DNF om man får fråga?

Duke Nukem Forever

Vilket roligt nog också står för Did Not Finish i racing-sammanhang.

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag bryr mig helt enkelt inte längre... spelet får komma ut när det vill. Jag rör inte skiten, visst credit för att dem inte släpper en halvfärdig produkt, men jag tror det kommer att vara buggigt som attan ändå, hur länge det än tar. Och som nån sade, spelet kommer se ut som ett 8bit nintendo spel jämfört med alla andra nya spel när det kommer ut, så jag tror faktiskt det kommer floppa, och floppa hårt. Förutom om dom inte gör som just med PREY, att dem bygger om hela spelet från grunden, kanske gör det i DirectX10 istället för 9...? Då kanske...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag tycker verkligen synd om de utvecklare som jobbar med evighetsprojekt som Duke Nukem Forever och S.T.A.L.K.E.R. Efter så pass lång tid räcker det egentligen inte med att släppa ett bra spel, det måste vara ett riktigt mästerverk.

Medlem

nu avbokar jag min förbeställning


signatur

Meep!

Medlem

"S.T.A.L.K.E.R. is set in the year 2012 and sees you playing as a mercenary who's been tasked with entering the Chernobyl exclusion zone."

2012?? undrar om spelet kommit ut då;) sen strålningen.. den blir ju mindre o mindre så när de väl släpps så e de lugna gatan i tjernobyl.. hoho

Medlem

Såg fram emot detta spel extremt mycket när jag hörde talas om det i februari 2003. Spenderade timmar att läsa om det och ladda ner alla videos och liknande. Då var det tänkt att det skulle släppas hösten 2003, men icke.

Nu finns det ingen STALKER hyp kvar i mig. Och det är tveksamt att jag skulle köpa det när det släppts, utan väntar nog tills det finns på budget. Har ju väntat så länge ändån.

Medlem
Skrivet av RAGE77:

THQ har ju inte själva gått ut med nyheten så det här är vaporware stämplade rykten i mina ögon.

Spelet visades up för "a select few" under E3, så jodå - nu verkar det faktiskt vara på G. Och det gör fortfarande en del saker vi inte sett någon annanstans.


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

1
Skriv svar