Hitman: Blood Money-demot patchas

Robot
Medlem
Hitman: Blood Money-demot patchas

Patcha ett demo, hur långt kan man gå? Demot var iallafall fett, men nu ska jag lira Red Orchestra, hejdå


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tyckte att det flöt på ganska bra på mitt system. Har bara amd64 3000+ radeon 9800 pro men lyckades med 1024x768, 4x AA, high details. körde utan karaktär skuggor dock.

Förväntade mig att det skulle hacka som fan och jag var tvungen att spela i 800x600 low. förmodligen hade jag köpt på xbox 360 då.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Du hade ju en riktigt bra processor. Själv hade jag samma grafikkort men en Amd 1800+ cpu och då laggade det med lägsta inställningarna.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Patchen fixade mitt problem. Har ett x800Pro och det hackade som tusan när man rörde på musen. X8** serien hade tydligen det problemet. Vissa fixade det genom att slå på fastwrites men det hjälpte inte mig. Annars så var demot riktigt bra. Det flöt på riktigt bra på högsta inställningarna. Snyggt var det också. Blir nog ett givet köp.


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Medlem

Hehe jo tyckte också om demot Inge fel på ro heller vad nickar du ?

Medlem

har x800 xt och flöt på hur bra som helst, har även hela spelet nu och inga problem alls med lagg eller något. Ja, jag kör med höga inställingar.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Det är ju ett singelplayer-spel! Dom laggar inte!

Medlem

funkar inte, klagar på en dll

1
Skriv svar