Battlefield 2: Armored Fury premiärfilmat

Robot
Skägg.
10 Chambers
Battlefield 2: Armored Fury premiärfilmat

A10, tank killer... hoppas de är utrustade med vulcan cannon... armour piercing bullets... gurgel.


signatur
Medlem

Såg jag lite lens flare där (ungefär 52 sekunder in i filmen)? Inte finns väll det med i orginalet?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

lustigt, dom tog voice-overs från vietnam ^^

Medlem

Bra regisserat tycker jag. Och helikoptern såg kul ut o flyga. Men själva expansionen verkar super tråkig. Kommer inte köpa.... lär väl vara lika dåligt som EF o SF, så varför slänga bort 200 spänn på nåt som jag kommer lira bara nån timma?? Sparar mina pengar till PREY, BF2142, HL2-Ep1, mfl mfl!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Kostar 100kr, inte 200

Inaktiv

93 SEK drogs nar jag kopte EF.
Huruvida EF i sig ar ett toppen spel eller inte kan ju diskuteras, av de tre banorna tycker jag endast att 'great wall' ar superkul. Men for mig ar inte 93 spann sarskilt mycket o grina om och det var vart det. Bade BF2 och SF har for mig latt varit vart varenda slant flera ganger om!
Fast jag ar dock lite skeptiskt till AF, inte pga av kostnad utan pga tanks och flyg, det ar ju liksom de elementen som ar dryga med BF2. Den dar galt pastar att de har tittat pa och undersokt vad deras kunder gillar bast. Lite knasigt da att gora content som framhaver tanks och flyg nar de utan tvekan mest spelade banorna ar Karkand och Wake2007, dar den ena unikt helt saknar luftenheter och den andra saknar apc och dar infanteria har en relativt stor chans att gomma sig for tanks.

Medlem

Ack ja, fantastiska trailers/intron men själva spelet är inte alls vad de visar.

Man får väl gå med några som bara iscensätter filmer.

Medlem

Bf är ju fokuserat på fordon så mer fordon är bara skoj.

Nu är ju infanteri 100* roligare i bf2 en i första bf så nu man lira det med.

Finns inget mer tillfredställande om man som at grupp ambushar par tanks hehe.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

tycker dom ska FIXA ORGINALET FÖRST.....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

arhhg josses, dar kom den...

1
Skriv svar