Demo av Hitman: Blood Money släppt

Robot
Medlem
Demo av Hitman: Blood Money släppt

Det var på tiden FZ!
Fick ner 99% från gamershell innan ja fick ett error
Hoppas detta funkar bättre...

Medlem

det va.... hmm va ska man säga.. skönt på ett sätt men iaf demot va väldigt enkelt o linjärt.. fast det sku ju va ett tutorial eller training mission så... men annars så är jag hel spänd i väntan på fulla spelet

ge gärna poäng va ni tyckte:
jag ger Hitman Blood Money 8/10

Inaktiv

Baserat på demot så ger jag de 8/10 men förmodligen så kommer fullversionen att få 9/10.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

FTPn vill inte gå igång för mig, vad sjutton!

Medlem

mmmm...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Muma! kom igen 7% kvar! argh!

Medlem

Demot får 8/10 och är spänd förväntan på att se fullversionen. Tror denna del kan vara bäst i serien. *hoppas*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Arr!, så e fläkten pajj på graffekortet :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Tack FZ Tvekar dock på att det kommer flyta speciellt bra på min burk


signatur

War never changes.

Inaktiv

Va!? "Det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_27.dll inte kunde hittas" nån som som e kunnig lr?

Medlem
Skrivet av Torpan:

Va!? "Det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_27.dll inte kunde hittas" nån som som e kunnig lr?

Leta upp den och MSVCR71.dll från din disk. Du har dem säkert liggande någonstans.
Kopiera in dem i hitmankatalogen så ska det fungera för dig.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av Torpan:

Va!? "Det här programmet kunde inte startas eftersom d3dx9_27.dll inte kunde hittas" nån som som e kunnig lr?

Installera om DirectX

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2DA4...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

d3dx9_27.dll

Lägg den i din spelmapp.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

OMG!!!
Är det någon mera som får fram att en Obligatoriks Säkerhetsmodul inte går att starta!!!

Medlem

Lär tanka, tvåan var definifivt bäst i serien. Hoppas den slår det


signatur

Videomupp

Medlem

amd 3700+ X800pro 1024 ram minne Hackade som fan

Inaktiv
Skrivet av Robboy:

amd 3700+ X800pro 1024 ram minne Hackade som fan

Spelet har problem med ATi X800/x850 serien verkar det som.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Maffydaffy:

OMG!!!
Är det någon mera som får fram att en Obligatoriks Säkerhetsmodul inte går att starta!!!

Stäng ner daemon tools.

Spelet släpps inte bara till pc vilket brukar medföra att styrningen i spelet blir dålig men de märkte jag inte av här! Grafiken hur skön som helst! Tyvärr var nu banan väldigt linjär men vore dumt att ha det på annat sätt eftersom det var en tutorial/training mission

8/10 - Hoppas på 9/10 på fredag! 8)


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag har stängt av Deamon tools men det startar ändå inte

Inaktiv

Ja övningsnivån är mycket mer linjär än vad hela spelet är, tur nog! Och nej, jag har inte laddat ner spelet, jag har recenserat det

Men jag tänker inte avslöja vad jag har gett det i betyg


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

Detta var skojj förutom den usla AIn.

Inaktiv

Hm det går ur efter man har sett andra videon. först är det nvidiagrejen och sen är det den andra videon med tjejen som sjunger o lite gräs och fåglar. sen går den ur utan att säga nått.
Vad är det för fel? har nvidia btw.

Medlem

Fler än jag som hade problem med grafiken, bla skuggorna som går in i huset, svårt att se väggar mm på vissa ställen. I övrigt så flöt på riktigt bra också (1024x768 på en A64 3200+ med 1024 MB RAM och 9800 XT).
Bra demo dock,lär bli ett spel att se fram emot, jfm med förra hitman som bara var en upprepning på gamla banor...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Spelet hackar som f*n för mig, jag har ett ATI radeon 9800 pro som grafikkort. Spelet flyter bra på min farsas dator och den är knappt bättre än min :\

Medlem

funkar fin fint för mig med samma kort, med nyaste ATI drivers... Och jag kan lugnt säga att detta är den bästa delen av hitman serien, ingen lär bli besviken.

Medlem

jag had int en grafik bugg eller en bugg överhuvudtaget, otroligt bra för att va på ett demo å... jag har P4 3.4Ghz 3Gb-ram ATI x850xl... flyter på helt rent, menyerna är det enda som segar lite..

angående AIn så tror jag faktiskt den är mycket lägre i training banan.. man ska ju int behöve spela om en tutorial bana 5-6ggr för att klara av den

Medlem

2600+ x1600pro 1gig ram, runt 30fps med medelsettings i 800x600, men det är inte så hemskt med grafiken ändå, spelet är ju fint


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag är ju helnöjd, bara en sån enkel sak att man kan springa ifatt folk och putta ner dom på backen....om man nu bara kunde stampa dom i huvudet efteråt så vore det ju kanon.

Var tog funktionen som gör att man kan skadeskjuta folk så dom ligger och kvider vägen? va ju bra att man bara behövde skjuta folk en gång, efter en eldstrid kunde man ju gå och välja att bara skjuta målpersonen.

Inaktiv

ååå så satans otroligt vacker låt !! Intro/menylåten

Vad heter den? Vet att Peter Jöback sjunger en version av den "åå, mariiiiia," typ

123
Skriv svar