Demo av Hitman: Blood Money släppt

Inaktiv

Jag har ett GF 4 ti4400 och en ok ganska gammal dator athlon xp 2100+ men tycker att det borde gå igång? iaf filmen som den verkar stanna på?

Medlem
Skrivet av krilleknug:

Jag har ett GF 4 ti4400 och en ok ganska gammal dator athlon xp 2100+ men tycker att det borde gå igång? iaf filmen som den verkar stanna på?

Hitman: Blood Money kräver ett grafikkort som stöder Pixel Shader 2.0 och Geforce 4Ti är Pixel Shader 1.3 kort.

Medlem

Skrev ett låååångt inlägg men råkade trycka på fel knapp...så det försvann...gör en sammanfattning:
Störde mig på: Ljuset (verkar inte vara "realtidsljus" som i t ex Doom 3 eller Splinter Cell). Övergångarna mellan de olika animeringarna känns lite stela, speciellt när man ska springa (vilket man inte gör speciellt ofta). 47 har fortfarande inte lärt sig hoppa, och man kan inte me precision välja vilken gånghastighet man vill ha (som i splinter cell).
MEN...innehåller hela versionen några (läs många) banor i klass med den italienska/spanska herrgården i tvåan så blir det nog ett köp.

Medlem

Fick mitt paket från Webhallen idag med Blood Money. Tyckte det var lite konstigt då det inte släpps förrän på fredag. Men jag klagar inte

Har kört de 3 första banorna nu (tutorialbanan ej inräknat) och det är mycket troligt att detta är det bästa Hitmanspelet hittils.

Inaktiv

ok tackar kazza!

Medlem

Jag menar inte att man ska "bunny-hoppa" genom spelet, men man stöter på några ställen med bord och kanter som han inte kan ta sig över trots att han är vig nog att hoppa mellan balkonger och klättrar ut genom vissa fönster utan problem. Det jag stör mig på är väl att utvecklarna bestämmer var man kan ta sig upp nånstans...

FML
Medlem

Söker också den korrekta Ave Maria-låten, någon som har hittat den än? =|

EDIT: Hitta denna länken
http://rapidshare.de/files/21469600/Jesper_Kyd_-_Ave_Maria.mp...

123
Skriv svar