17 minuter med CliffyB om Gears of War

Robot
Medlem
17 minuter med CliffyB om Gears of War

Vi info-kåta personer har sett den här videon för länge sedan... men själva videon är bra och informativ....


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Lite synd att ett sådant fint spel har blivit misshandlat med crappy karaktärs design, klichéiga dialoger och kassa röstskådespelare.

Detta spelet hade säkerligen kunnat bli ett av världens bästa spel om någon annan hade haft hand om dom punkterna.

Inaktiv

alla spel kan bli världens bästa spel om dom får rätt hjälp
ska kolla på filmen nu :0


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Latex, spelet är inget rollspel heller. Det är ett cover´n shoot spel. Ett actions spel, dem flesta som gillar action spel är inte speciellt intresserade av fördjupade karaktärs frågor. Som du själv sade, kliché är just det iallafall jag gillar i actionspel. Vill jag har djupare moraliska frågor, käräktärsdesign m.m så kan jag gå spela final fantasy eller oblivion...:)


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Ser kul ut att spela. Älskar vapnet med mortosåg *dregel*


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv

Cliffyyyyyy 8)


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Flakmonkey

Äsch sen när behöver någonting som har med action att göra ha bra skådespelare? De bästa actionfilmerna har ju knappast haft bra skådisar, Arnold? Stallone? Bruce Willis? Självklart är det ju kul om det är bra röstskådespelare, men knappast någe krav... finns ju å andra sidan bara ett spel som har bra röstskådespelare och det är System Shock 2

1
Skriv svar