Film - Broken Sword 4

Inaktiv
Film - Broken Sword 4

usch
Broken Sword 1,2 räcker

Medlem

Testade aldrig 3an jag, 1an och 2an däremot, vilka spel! Funderar på att damma av 1an och installera, så härlig stämning i spelen Klarar dock inte av att lira sånahär spel i 3d, så BS4 kommer jag nog aldrig i närheten av :<

Medlem

3:an var faktiskt mycket bra den med. Ett av dom få "nya" 3D adventure spel som fungerade på i princip alla plan. Kontrollerna var helt ok, interface, kamera, puzzel. Ser absolut fram emot detta spelet.

Trailern var dock bland det sämsta jag sett. Kass bildkvalitè, visar bara några få sekunder av gameplay, dåligt klippt och stor filstorlek.

Inaktiv

Så underbart det ska bli med en 4:a !

1:an och 2:an var ju klart bäst men jag tycker att 3:an inte var speciellt dålig den heller.

Tyvärr så sög ju trailern ganska rejält och sen verkade ju inte spelet bli speciellt snyggt heller men jag litar på att dem fixar ihop en story som är lika underbar som vanligt så att man får sitta klistrad framför datorn för att man vill se hur det ska gå. Hoppas, och tror, verkligen att denna uppföljare blir bra.

Medlem

Gillade 3an ungefär lika skarpt som de andra. Nytt spelsätt, men känslan var kvar. Från filmen att döma så var det väldigt likt 3an grafikmässigt. Vad har de gjort i dessa år? :/

1
Skriv svar