IEMA lanserar nya pc-logotyper för spelförpackningar

Robot
IEMA lanserar nya pc-logotyper för spelförpackningar
Medlem
IEMA lanserar nya pc-logotyper för spelförpackningar

Nej vad är det där för skit. Jag vill inte ha som med konsolerna att det skall vara en "topp" på mina paket, det är ju det som är så bra med PC nu, det är helt öppet hur paketen skall se ut. Det funkar ju om en standard är öppen så länge alla andra är markerade, som t ex 360- och PS-spelen är.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Men snälla, varför ändra designen då det är mycket enkelt och se vad för format det är! Om man har svårt att se PC logotypen på fodralet, ja då är man allt bra blind.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Som Aragorn brukar säga; Dåligt...


signatur

system: online

Inaktiv

Seriöst, ni surar över en liten text på fodralet, området utnyttjas ju ändå inte i alla fall.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Vafan... Medelålders kvinnor som inte kan läsa 2 bokstäver borde ändå inte köpa så avancerade spel...

Medlem

Ytterligare en gång lägger puckade statare sig i. De anstränger sig verkligen för att USAs befolkning inte skall tänka.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Det är ju inte säkert att det kommer bli så här i EU. Vi får hoppas att det inte blir så helt enkelt


signatur

War never changes.

Inaktiv

"The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]"The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"

yep


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Seriöst, ni surar över en liten text på fodralet, området utnyttjas ju ändå inte i alla fall.

Det handlar om diversitet. Sedan, jo, som det ser ut nu täcker den där baren saker, ytan att använda för grafisk frihet minskar. Jag kan visa flera paket som skulle må dåligt av den där standarden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fewl, förra var clean och enkel... Denna är bara skabbig.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Frågan är varför det måste stå "Software" längst ned? Fattar dom inte ens det annars?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Frågan är varför det måste stå "Software" längst ned? Fattar dom inte ens det annars?

återigen, jänkarna är tröga punkt slut. Dom är allmänt dåligt allmänbildade(Jaywalking får en att undra ). Och dom är jävligt galna.
Nä, skämt åsido, vissa från USA är dumma, MÅNGA från USA är dumma, men inte alla!

Medlem

Jag kan inte påstå att jag kommit hem med GameCube versionen av ett spel när jag i själva verket skulle köpa PC versionen så denna standard känns lite onödig.

Medlem

Varför ska det vara så fult för?

Inaktiv

fofuloltot


signatur

Shit happens, then you die

Medlem
Skrivet av eutf-Zero:

fofuloltot

jojagog hohålolloleror momedod.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Den här logan var ju skitful :\

Att med en tydlig standardmarkering tala om att spelet kräver internetuppkoppling är faktiskt inte en så tokig idé...

Att de gör något som nästan är lika fult som xboxens spygröna spelförpackningar är dock tråkigt.

Medlem

Sluta kasta skit på USA, ni skulle inte sitta här, ha xbox, windows, Quake, etc utan så stäng matluckorna.

Felet är att det är trist att göra så med PC spelens lådor, just själva kanten där uppe är trist, inte att sätta fler symboler ang uppkoppling etc, det är bara bra. Det är tack vara IEMA som alla filmer och spel idag är i samma fodral, vilket bara är bra, även om jag gillade de gamla lådorna så höll de sämmre kvalitet, tog mer plats, passade inte med konsolspelen eller filmerna i hyllan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Varför ska det vara så fult för?

Det jag stör mig på är att det är förnedrande. "ZOMG! Folk som köper spel är så dumma att dom inte hittar spelen om vi inte märker ut dom väldigt tydligt från annat!". Sen att dom sabbar layouten för att förnedra mig gör ju inte saken bättre.

Och Hipshot: Vad har quake med något att göra? Dom kastar skit på många amerikaners dumhet. Det var nog helt andra amerikaner som gjorde quake.

Inaktiv

som sagt, folk tycker illa om saker som (ändrar namn tex, vista, Wii, med många fler).
det är vad vi får leva med, ändringar är bra, men till en viss grad.

är jag den ända som tycker den nya layouten är snygg?

folk kan inte annat än att klaga dessa dagar


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

jag måste faktiskt också säga att jag tycker det är väldigt ovackert :/ brukar typ inte lågbudget av något märke ha den där layouten typ? Jag tror nog detta kan förstöra annars snygga bilder och designer på yttersidan med en stor FET jävla logo -.-

Collectors Edition-versioner av alla spel here I come, den där var inte snygg någonstans...

Medlem
Citat:

4. Three archive production copies of the game/product and its packaging should be sent to IEMA for its records within fifteen (15) days after the date of shipping and/or distribution of the Product.

skulle inte ha något emot att jobba på deras arkiv

1
Skriv svar