Halo 3 plåtat, Master Chief avbildad

Robot
Halo 3 plåtat, Master Chief avbildad
Jee
Medlem

*längtar*


signatur

Eller inte?

Medlem

Master chief är ett sömnpiller...


signatur

<3

Medlem

"I need a gun"

Medlem

Brun ? har han rostat på gamla dagar ? Har för mig han var grön.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Och när skall de få tummen ur röven och ge oss lite "ingame" bilder, sådana här bilder är totalt ointressanta.

Medlem
Skrivet av asdf2:

Och när skall de få tummen ur röven och ge oss lite "ingame" bilder, sådana här bilder är totalt ointressanta.

För sista gången, det är in-game bilder.

Tog det här från en annan tråd:

Citat:

We won't ruin the content of our short presentation by describing it frame by frame, but we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game.

We demonstrated the real-time nature of the demo after the press conference (thanks to our friends at Pioneer with awesome audio-video assistance) to a small group of reporters, so we'll wait and see what their judgment on the presentation was, but you should feel free to make your own.

The trailer was built to have minimum impact on the development process, and while it required long hours and hard work from many, many Bungie staffers, it utilizes real-game assets, fiction and locations from parts of the "real" game


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av asdf2:

Och när skall de få tummen ur röven och ge oss lite "ingame" bilder, sådana här bilder är totalt ointressanta.

För sista gången, det är in-game bilder.

Jaja, det är "in-game" bilder, men vad man vill se är POV in-game bilder, dvs som man kommer se det när man spelar det, och inte någon mellansekvens som "använder Halo3 motorn i realtid för att spela upp ett skript". Grafiken kommer säkert att vara lika bra i FPS läget, men grafiken är inte allt som bidrar till spelkänslan.

Medlem

Nice grafik, har dock aldrig förstått mig på vad som ska vara å sjävla bra med Halo.
1:an var kul när den kom för att den hade fordon, annars var det ju bara en av världens mest enformiga Fps.

Medlem

Kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör att jag ser Halo som ett bra spel, men det har nog till stor del av hur jag upplevde Halo för första gången som har fått mig till rätt stämning.
Nämligen: http://www.youtube.com/watch?v=F3el1f6ocYQ&search=Halo%20%2Bp...


signatur

I'm a snake, follow me!

MFC
Medlem

Hej här är en trailer till er alla från oss på Bunkie

några veckor senare

Hej här är några bilder till er från oss på Bunkie

Skillnaden.. ?
Bilderna är tagna av trailern man precis laddat ner..

Det var populärt att RENDERA bilder och sedan påstå att de var "in-game" och detta är snubblande nära tycker jag.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Gief en trailer som visar hur spelet verkligen är. Att visa en sån sekvens som i den enda trailern som är släppt är bara tråkigt. Den visar inte alls hur spelet är. Vill se en film i POV, eller åtminstone några bilder i POV.

Medlem
Skrivet av urken:

Master chief är ett sömnpiller...

amen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av urken:

Master chief är ett sömnpiller...

amen!


signatur

sleeplezz

Inaktiv

Tycker precis som en del andra att Halo inte är särskilt speciellt. Visst jag hade väldigt kul med det första spelet, ett tag, tills jag märkte att det var väldigt enformigt och vissa banor var verkligen dåligt designade. Men jag ser fram emot det tredje spelet, förhoppningsvis bjuder det på mer variation än tidigare


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Helt ok FPS att köra igenom med en kompis, men dock inte mer tackvare det otroligt tråkiga gameplayet och vapnen -.- Men dock tyckte jag storyn var helt ok i båda spelen.

1
Skriv svar