World of Warcraft: The Burning Crusade plåtat

Robot
Medlem
World of Warcraft: The Burning Crusade plåtat

http://www.fz.se/bildarkiv/images/World_of_Warcraft__The_Burn...

Så nya allierasen kan vara pala och hunter.

Så hordes får stå ut med samma fula shamaner och hunters, suck.

Inaktiv

Varför det?

3 Horde raser kan vara Shaman

2 Alliance raser kan bli Paladin

Med expansionen så blir det 3-3

Medlem
Skrivet av lapa:

http://www.fz.se/bildarkiv/images/World_of_Warcraft__The_Burn...

Så nya allierasen kan vara pala och hunter.

Bloodelfs måste då kunna vara shaman och hunter också?

Hoppas det, äntligen någon snygg ras som kan vara shaman. Hunter också för den delen också.

"snygg" ras.... kära nån


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Själva grejen är ju att om man ska sitta och spela med en gubbe i kanske 40dagar sammanlagt så vill man ju att det ska se cool eller snygg ut.. Man vill tex inte spela med en ko med downsyndrom eller en groda med kartonger som underarmar.

Medlem

Verkar bara som du vill ha en halvnaken tjej att spela...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av lapa:

Själva grejen är ju att om man ska sitta och spela med en gubbe i kanske 40dagar sammanlagt så vill man ju att det ska se cool eller snygg ut.. Man vill tex inte spela med en ko med downsyndrom eller en groda med kartonger som underarmar.

Gå och spela en Night elf hunter då "Legolas".

Medlem

är WoW verkligen något att ha? Jag har bara spelat hos en kompis men usch. Nu sitter jag med "Jag sa nej till WoW" bilder på msn och undrar. Inte skulle jag lägga ut 400 spänn på något sådant här så jag väntar på att gud skall ge mig 7 dagar att spela så att jag verkligen kan bevisa att WoW är SKIT. Men kul för er som gillar det att det kommer mer av det "roliga".

Inaktiv

Det var kul i början, riktigt roligt, massor med människor (uppenbarligen) har fastnat för det (6 miljoner). Men nu är det högvis med människor som insett att Blizzard lutar sin utveckling endast mot monotona gigantiska raids. USA forumet är dagligen översållat med folk som tröttnat på eller inte har möjlighet att raida och EU forumet börjar så smått spegla samma missnöje nu.

Eftersom Jeff Kaplan sitter som högsta höns i utvecklingsteamet så är det många (inklusive undertecknad) som är övertygade om att hans Raid-fanatism är det som även i fortsättningen kommer att få mest pengar och fokus.
Synd att han skulle komma och sabba de ursprungliga utvecklarnas idéer med sin trångsynta syn på endgame...
Hans senaste citat från en intervju bådar inte gott:
"We're going to do a 10-man raid instance called Karazhan on the raid save timer. That should really feel like endgame content for people that don't want to raid with anything more than 10. That'll just be the tip of the iceberg for the real raiders that want to go out and experience the big, epic content."
"Real raiders", "Big, epic content", hans ord visar tydligt vart han lägger sitt krut och eftersom han är "Head of Development" så...

Jag tror personligen att BC endast kommer att stilla detta generella missnöje ett kort tag. Nu, snart, har andra spel (för första gången sedan WoWs start?) chansen att locka tillbaks spelare.


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

1
Skriv svar