Svärdfajter i SUN filmade

Robot
Inaktiv
Svärdfajter i SUN filmade

vore kul att prova spelet, hoppas på lite ingame bilder snart.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Jag fick kalla kårar, för det var så pinsamt löjligt.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Tyckte det såg riktig najs ut. Visst det var förrenderat men ändå. Synd att spelet inte kommer se ut så där "live". Trailen påminde mig om Sagan Om Ringen. Dem hade snott musikstilen från LOTR och t.om ljuden på fienderna lät som orcherna i LOTR... det var kanske det som just fick mig gilla trailern.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Är det bara jag eller hade tjejen som var insnärjd i växterna väldigt litet huvud??

Undra hur lång tid det är tills spelen ser ut så live då vill säga?

Medlem

Öppen beta i korea start 15e maj?!

Källan soulultimatenation.com


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Jag tror det här spelet kommer följa det "Seoul-syndromet". Kommer bli otroligt populärt i Syd-Korea, men kommer passera nästan obemärkt i resten av världen.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Spelet ska ju va D2 liknande i onlinemiljö, me likez :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Åh en komedi! Tror aldrig jag sett en action-komedi i spelens värld, tills nu dvs...

Medlem
Skrivet av Todilo:

Är det bara jag eller hade tjejen som var insnärjd i växterna väldigt litet huvud??

Undra hur lång tid det är tills spelen ser ut så live då vill säga?

Hon var ett freak of nature eller nått. Såg helskum ut, feta Shakira höfter och litet huvud. Yiikes!

Inaktiv

Tycker det ser bra ut jag. Intressant med Sourcemotoron i fantasy-setting.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Ett klipp som visar en filmsekvens som verkar inte vara ingame *gäsp*


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

1
Skriv svar