Testa Hitman: Blood Money på måndag

Robot
Inaktiv
Testa Hitman: Blood Money på måndag

Ös!

Medlem

NIIIIIICE The Baldie is back!

Inaktiv
Medlem

Nu kanske man överlever tills hela spelet finns i handen!!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Haha, man frågar efter demot i en nyhetskommentar men jag trodde inte svaret skulle komma på det här sättet


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

*andas tungt* ahh....fan vad najs...

Inaktiv
Medlem

Tror spelet kommer floppa, men hoppas jag blir possitivt överraskad av demot. Väntar med spänning. Dock är första spelet helt outstanding.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Tror spelet kommer floppa, men hoppas jag blir possitivt överraskad av demot. Väntar med spänning. Dock är första spelet helt outstanding.

Jag tror det kommer att hitta tillbaka till hitman 1 känslan, men vi får se på måndag.

Medlem

Yehaw, riktigt gött! Som sagt, hoppas Hitman 1-känslan kommer tillbaka.

Hehe, den bilden med Agent 47 och ankan är grym .. personen i badkaret kan inte ha så mycket att säga till om ..


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Inaktiv

Härligt, hoppas det är en riktigt go bana i demot också.

Medlem

Skönt att dom har lagt till grafiska skador när man skjuter någon. Känns så tråkigt att pumpa 20 kulor in i någon utan att dom får minsta lilla blodspåret på kläderna.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Har inte skotthål i kroppar och dig själv funnits länge i hitman? har för mig det -.-

Medlem

Det fanns i ettan, sedan togs det bort för något skäl. Behöver ju inte peka ut att uppföljarna var bleka i gemförelse.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

PCG skrev att 47 hade varit i hårdträning hos Sam Fisher. Måste prova!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ska bli härligt, can't wait!

Medlem

Mmm, dräglar. Älskar såna här spel. Thief, Splinter Cell o Hitman har altid varit godis.

På tiden att de släpper ett demo till PC


signatur
Inaktiv

Jag har hela spelet, kan säga såhär, ni kommer defenitivt inte bli besvikna! En uppföljare som hitintills lever upp till alla förväntningar plus lite till

Ps, alla som sitter och käftar om att spelet inte har släppts än, ni behöver inte skriva det i tråden, skicka ett pm om ni känner sådan lust att säga det.

//The man, the myth, the Riddle...

Medlem

säger som riddle, det rockar!

Medlem

Låter bra det. En ynka vecka kvar men usch, det känns betydligt längre. Kan ju dock glädja mig åt att jag får avnjuta nästa helg med personer i kycklingdräkter. :>


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar