Priset på Nintendo Wii, 2500-3000 kronor

Robot
Inaktiv
Priset på Nintendo Wii, 2500-3000 kronor

Sweet! Riktigt smutt pris!


signatur

sleeplezz

Inaktiv

Bra pris på en rolig konsol


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Skulle det inte vara närmre 2000kr jaja priset är grymt mkt bättre än till kryssboxen och PS3


signatur

AYY LMAO

Medlem

Trevligt pris, det blir att köpa den. Vill spela Red Steel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Trodde på 2500:- men då kanske det blir det också! Man får kanske med ett spel, vem vet.. Mycket bra pris även fast folk förväntade sig 2000-klassen.

Inaktiv

Gamecuben kostade ca 2500 kr i början om jag inte minns fel. Och den debuterade väl för $199 i staterna vilket då borde vara ett sannolikt pris för Wii. Får passa på att importera nu när tiderna gjort det enklare. Man behöver ju heller inte riskera trasiga pixlar som på bärbara enheter.

Inaktiv

tycker det var rätt så saftigt pris . Som en grillad stek


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Hmm hade hoppats på runt 2k men det var väl lite av ett dröm pris, 2500-3000 är dock riktigt bra ändå.


signatur

<3

Medlem

mycket bra pris


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den kostar ju 199 dollar i USA. Skandal att det blir dyrare här.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Blir ett givet köp, $199 är ju nästan ingenting för den maskinen


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Ojoj, nästan så man köper två då

/ LordDaimos

Inaktiv

Var det inte snack om att den skulle kosta under 1000kr?

Jee
Medlem

1000kr låter inte så rimligt precis.

Det blir nog ett köp. Har aldrig köpt en konsol precis när den kommit ut men nu KANSKE jag gör det.


signatur

Eller inte?

Medlem

Ändå sa de att de inte skulle säga något pris före Tokyo game show eller hur det nu var...
Hoppas på att det blir lite billigare än 3000:- eftersom de sa att den skulle vara billig och detta är inte den nyaste teknologin precis i lådan. Så är jag ganska fattig också


signatur

osv.

Medlem

Helt ok pris!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Trevligt pris IMHO.

Inaktiv

Nä det blir fan ett Wii alltså, så många roliga spel och kontrollen och ja verkar som att vi är tillbaka på 8 bitars på nåt konstigt sätt, roliga spel liksom som man kan ta fram om ett par år och bara ÅÅHHh detta var ju hur kul som helst.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av skribb:

Den kostar ju 199 dollar i USA. Skandal att det blir dyrare här.

Den har ju inte släppts öht...

Medlem

Ända konsolen som man verkligen intresserar sig av hitills, de andra två har varit mer ditt o datt, mest grafikkåt där. Men det här kan möjligtvis bli sann spelglädje, eller den fetaste floppen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Nej tack, pungar inte ut tre tusen kronor för en xbox med trådlös kontroll.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

snyft : Haha! Patetiskt att höra dig varje gång. Du vet inte ett skit om grafiken, allt vi har fått se är på GC devkits, grafikkortet är inte klart ännu.

Dessutom, vem bryr sig? Kontrollen är så pass unik att det blir löjligt kul hur simpel grafiken än är. Köp en Xbox istället

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

snyft : Haha! Patetiskt att höra dig varje gång. Du vet inte ett skit om grafiken, allt vi har fått se är på GC devkits, grafikkortet är inte klart ännu.

Dessutom, vem bryr sig? Kontrollen är så pass unik att det blir löjligt kul hur simpel grafiken än är. Köp en Xbox istället

Vill inte ha en xbox tycker jag framförde det rätt så bra. Iaf köper kanske en via ebay om de kommer ner i hyffsat pris.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:
Skrivet av radiuz:

snyft : Haha! Patetiskt att höra dig varje gång. Du vet inte ett skit om grafiken, allt vi har fått se är på GC devkits, grafikkortet är inte klart ännu.

Dessutom, vem bryr sig? Kontrollen är så pass unik att det blir löjligt kul hur simpel grafiken än är. Köp en Xbox istället

Vill inte ha en xbox tycker jag framförde det rätt så bra. Iaf köper kanske en via ebay om de kommer ner i hyffsat pris.

Och likheten mellan Wii och Xbox är?

Inaktiv

Snyft du gör dig till åtlöje Bättre att "veta om saker" innan du öppnar din barnmun.

Som Latex skrev, ge mig likheterna mellan XB och Wii...


signatur

sleeplezz

Inaktiv

Latex: Ungefär samma komponenter.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av snyft:

Latex: Ungefär samma komponenter.

Du kanske borde ta en stund och läsa lite mer om saken, för just nu ramlade jag nästan av stolen av din dumma kommentar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av snyft:

Latex: Ungefär samma komponenter.

Du kanske borde ta en stund och läsa lite mer om saken, för just nu ramlade jag nästan av stolen av din dumma kommentar.

Jag tog iofs i lite men iaf läste innan på ign att wii's processor låg på typ 800-1ghz sen hade den 16mb ram och något grafikkort från ati.

http://www.gamespot.com/features/6146540/index.html

"Nintendo has been fairly secretive about its new console after announcing it at E3 last year. We know it has an IBM processor and an ATI graphics chip. It's rumored to be two to three times as powerful as the GameCube, but we may never discover the final hardware specifications because Nintendo believes that comparisons should be based on the quality of the games, not on numbers in a specification list." mhm låter som en lite bättre xbox i mina ögon.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

snyft : Jag tror 360 eller PS3 passar dig bättre Om du nu är ute efter höga siffror och super prestanda.

123
Skriv svar