Unreal Tournament 2007 - trailer

Robot
Medlem
Unreal Tournament 2007 - trailer

Ja man blev ju impad på utomhus miljöerna samt dom riktigt stora fordon, dock så var grafiken inte så snyggt i inomhus striderna..

blir ett test av spelet iaf när det kommer..

Flakmonkey

Tror de är lite rädda för att slänga in för snygg grafik i de klassiska inomhusbanorna... De har fått så jävla mycket skit för att de gör det tidigare ^^ Tycker de där strider-liknande filurerna ser riktigt jävla fräna ut, undrar hur det känns när man kör den

Medlem

eurm dubbel pistolernas animation såg inte så snyggt ut ..


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

måste bara ha det här spelet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hmm jag tycker det går så snabbt så man hinner inte se hur det ser ut det är inte som dom därförsta videosarna där man inte kunde tro sinna ögon.. men nu kan man ju tro det man ser på .

Medlem

Hmm... lite svårt att se i så låg upplösning. Nästan så jag funderar på på bli Ign insider... hmm... eller...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Ja snälla, bli det sen laddar du upp den högupplösta trailern på yousendit.com eller liknande åt oss andra osso plzzzz i begging yuo!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Streamad high-res är ju skitbra annars...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

ehm, ska det va på tyska? XD

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Streamad high-res är ju skitbra annars...

Vart då? Måste se denna i high-res


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Hipshot:

Streamad high-res är ju skitbra annars...

Vart då? Måste se denna i high-res

Under thumbnailsen, där det står "Watch it now", tryck hih-res.

Fast IGNs definition på high-res verkar vara 640x480 så man ser fortfarande inte speciellt bra.

Medlem

Hur coolt som helst .

Grafiken ser man inte mycket av i så här låg upplösning, men jag kommer nog överleva . Men likt UT99 är det inte, mycket mer likt 2004. Ljudet verkar vara helt uuuuunderbart! Mulrade skit fint i baslådan när det stor fordonet geld förbi.

Dock är det fortfarande inte CS eller särskilt snält mot nybörjare kan jag tro, så någon succé kanske det inte blir. Samtidigt kommer spelet ha för bra AI för att det ska vara roligt att köra online för vissa.

Medlem
Medlem

http://www2.elveon.net/e_screens/screen_3.jpg

WOW... 10ggr snyggare skog än Oblivion


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

http://www2.elveon.net/e_screens/screen_3.jpg

WOW... 10ggr snyggare skog än Oblivion

Dräggel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Laxen:

http://www2.elveon.net/e_screens/screen_3.jpg

WOW... 10ggr snyggare skog än Oblivion

Dräggel.

Jao, synd att ingen får gräs bra bara... :\

Medlem

Coola walkers, ungefär som dom i War of the worlds. Undrar om man kan köra dom. Grymt ballt om man kan det.

Flakmonkey

Som jag förstår det så kan du köra dem... de är ett av fordonen som Necris använder sig av i Warfare

1
Skriv svar