Joystiq om E3-visningen av Spore

Robot
Inaktiv
Joystiq om E3-visningen av Spore

Robin Williams FTW!

Medlem

huu huu... de fick testa. Jag vill också

Blir ju inte mindre sugan av det som står i slutet på texten precis. Åååhååååå...


signatur

osv.

Medlem

Robin Williams får tillfälle o dema karaktärsskapningen under andra halvan av presentationen, och det är riktigt intressant att se hur bra insatt han faktiskt är i spelvärlden.
Kunde aldrig gissat att han kunde dra referenser till första Populous. Ett spel som till och med de flesta PC-recensenter av RTS glömt bort.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

"The PR reps for the company tell me that EA has taken a hands-off approach, and they're fine with waiting until the game is done. I didn't want to tell them that I'd wait in line, pay $600 for it and even sell any required organs just to play the finished game. It truly has the potential to become Will Wright's masterpiece."

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]"The PR reps for the company tell me that EA has taken a hands-off approach, and they're fine with waiting until the game is done. I didn't want to tell them that I'd wait in line, pay $600 for it and even sell any required organs just to play the finished game. It truly has the potential to become Will Wright's masterpiece."

Om de bara kunde göra så med ALLA sina spel


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Oj, av nyhetstexten verkar det ju vara tok-buggigt! Det har inte alls synts till i filmerna.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

Oj, av nyhetstexten verkar det ju vara tok-buggigt! Det har inte alls synts till i filmerna.

Tok buggigt?

det ända jag såg va att det cracha en gång,
men det är klart att det är buggigt när det är Pre-alpha.

det ska först komma ut i 2007, så dom har runt ett år kvar att testa det,
om det nu kommer 2007

Inaktiv
Medlem

Toppenbra film. Både intressant och kul.
Att Robin fanns på plats och fick möjligheten att leka runt i creature-editorn var en trevlig överraskning!

Är väldig sugen på att få testa den där abduction-grejen. Ser himla roligt ut :>

Medlem

ser sjukt bra ut, argh, ge mig spelet så jag kan prutta ut nya varelser varannan minut

Medlem

fy fan vad jag vill ha det här spelet!!!

ser ut att flyta mycket bättre grafikmässigt nu jämfört med de tidigare demonstrationerna


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

1
Skriv svar