E3-mässan bjöd inte bara på spel

Robot
E3-mässan bjöd inte bara på spel
Inaktiv
E3-mässan bjöd inte bara på spel

Jo märkt att de va massa brudar i år med, men var inte de banned från E3 iår ?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Fanns en del kex där


signatur

War never changes.

Inaktiv

Uppenbarligen var de inte bannade


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Trodde de skulle ha restriktioner mot motiverad lättkläddhet. Men de kanske inte har någon A/C...

Allvarligt talat tycker jag boothbabes är bland det mest patetiska som finns.

..alltid tyckt att detta är lite patetiskt faktiskt med "Booth Babes". Tycker det bara målar en sjuk bild utav oss gamers som några dreglande super nördar som en gång om året får se någon lättklädd tjej ??
..ja jag vet inte men finns det någon sida med "Booth Hunk's" ?? ..inte för att jag skulle bli mer exalterad för det men det får ju scenen se lite mer inbjudande ut för females.

Hursom helst så får jag inte det att gå ihop.. med halvnaket och E3.. lika lite som om det fanns booth babes på fiske mässan..tex.

ja ja man kanske måste blidga den % som hänger på E3 bara för att plåta kjolstyg.. kanske samma gäng som ligger i buskarna nere vid Båstad beach för att plåta "Brats in da act" .. hehe


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Om gudrum Shyman fick se detta skulle hon få slag. Det var den lösa klädsen som blev bannad och inte booth Babes i sig som jag förstod det. Kravet var väl att de skulle vara välklädda och inte som förut med endast bikini? eller?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Bt
Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..alltid tyckt att detta är lite patetiskt faktiskt med "Booth Babes". Tycker det bara målar en sjuk bild utav oss gamers som några dreglande super nördar som en gång om året får se någon lättklädd tjej ??
..ja jag vet inte men finns det någon sida med "Booth Hunk's" ?? ..inte för att jag skulle bli mer exalterad för det men det får ju scenen se lite mer inbjudande ut för females.

Hursom helst så får jag inte det att gå ihop.. med halvnaket och E3.. lika lite som om det fanns booth babes på fiske mässan..tex.

ja ja man kanske måste blidga den % som hänger på E3 bara för att plåta kjolstyg.. kanske samma gäng som ligger i buskarna nere vid Båstad beach för att plåta "Brats in da act" .. hehe

Lika lite som det finns "boothbabes" på bilmässor?

Känns bra, inte bara nördarna som är intresserade av tjejer, biltokarna är också!

Orka bry sig, är la bara en kul grej för de som är på E3 mässan. Vill man se nya spel så klarar man nog att se en och annan babe glida förbi.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Till FZ Crew. Det var absolut inte Gamespot som hade den här artikeln, utan Gamespy.

Skrivet av Bt:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..alltid tyckt att detta är lite patetiskt faktiskt med "Booth Babes". Tycker det bara målar en sjuk bild utav oss gamers som några dreglande super nördar som en gång om året får se någon lättklädd tjej ??
..ja jag vet inte men finns det någon sida med "Booth Hunk's" ?? ..inte för att jag skulle bli mer exalterad för det men det får ju scenen se lite mer inbjudande ut för females.

Hursom helst så får jag inte det att gå ihop.. med halvnaket och E3.. lika lite som om det fanns booth babes på fiske mässan..tex.

ja ja man kanske måste blidga den % som hänger på E3 bara för att plåta kjolstyg.. kanske samma gäng som ligger i buskarna nere vid Båstad beach för att plåta "Brats in da act" .. hehe

Lika lite som det finns "boothbabes" på bilmässor?

Känns bra, inte bara nördarna som är intresserade av tjejer, biltokarna är också!

Orka bry sig, är la bara en kul grej för de som är på E3 mässan. Vill man se nya spel så klarar man nog att se en och annan babe glida förbi.

äääh ..bilar & brudar går ju ihop, från Ronny & Ragge i "Fooorrrden" i grustaget till en lolita på en Ferrari huv. Nice car är fortfarande en grym *** -förlängare, ..inte riktigt samma sak som en pronstar wannaby som försöker grensla en alienware maskin än tex. en Harley.. men men smaken är som baken..
8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Var inte boothbabes förbjudna?, eller hur vare?

Mumma annars ;]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

F-n ..jag måste ha missats året's spel ?!"?!?!?!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Löjligt, rakt igenom.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Skägg.
10 Chambers

Booth hunks, det är väl Carmack, Sweeney och de andra kodarna


signatur
Medlem

SIN Episodes...

Medlem

Fanns ju en del booth "hunks" där också...

Inaktiv

Mjo, vilken hunk dom hittat. Förstår att tjejerna får det svårt att hålla blicken borta från honom


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem
Skrivet av kraket:

Uppenbarligen var de inte bannade

Yey! \o/


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

angående Sin brudarna så har dom fotats flitigt till Sin episodes sidan haha .. jisses

Jävlar i min låda! Och folk säger att spelbrudar aldrig representerar verkligheten


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

hon polisbruden i sin var snuskigt het

tycker annars det inte är nåt fel på boothbabes. Dom finns där och är väl skönt att ha nåt vackert att vila ögonen på emmelanåt

Medlem
Skrivet av bleak:

hon polisbruden i sin var snuskigt het

tycker annars det inte är nåt fel på boothbabes. Dom finns där och är väl skönt att ha nåt vackert att vila ögonen på emmelanåt

Kanske till och med het och snuskig???

Aja, egentligen tycker jag att så länge de håller sig till handlingen i spelet får de ha personer (bab3s eller hunk5) som representerar detta. MEN, simpelt spelande på oss nördars(?) förmodade underskott på sexuell stimulering kan slopas genast!!! :\


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem
Inaktiv
Skrivet av urken:

lite för unga för dig va?

Inaktiv
Skrivet av Dinskugga:

angående Sin brudarna så har dom fotats flitigt till Sin episodes sidan haha .. jisses

*drägel*

1
Skriv svar