Stranglehold plåtat och E3-filmat

Robot
Medlem
Stranglehold plåtat och E3-filmat

Kan ni inte tala om bättre i era nyheter vilket format spelet är till. Tycker den informationen ofta fattas


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Screenshotsen är väldigt imponerande, glasen och flaskan på bordet ser jäkligt verklighetstroget ut tycker jag!
Trailern såg bra ut också, jag tror på att detta spel blir ett absolut köp till PS3an tillsammans med MGS4, Resident Evil och Kill Zone.

Skrivet av Mikez:

..blir ett absolut köp till PS3an tillsammans med MGS4, Resident Evil och Kill Zone.

...Resistance/ Fall of man, Heavenly Sword, Lair, Army of two, Heavy Rain, Rainbow Six: Vegas, Assassins Creed. Grand Tourismo 5, Haze, Interstellar Marines, Final Fantasy XIII, Alone in the Dark 5 ..osv.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Ser jäkligt coolt ut!

Medlem
Skrivet av Blazter:

Kan ni inte tala om bättre i era nyheter vilket format spelet är till.

Framgår det inte direkt av av nyhetssticket så anger FZ:s nya och tämligen omfattande speldatabas vilka format ett spel släpps till - det går med andra ord bra att klicka på alla rödmarkerade länkar i FZ-nyheterna för ytterligare information.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

Medlem

MAn kan inte göra annat än att älska Stranglehold! mums.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

känns som en spirituell uppföljare till hardboiled, all good.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Medlem

Sämsta trailern jag någonsin sett. Det som sägs i den är sådant säljar BS att jag inte ens vill stå nära trashet. Grafiken må vara fin men hela grejen med att någon från filmindustrin kommer in och s.k. "tillför" något jättecoolt och explosivt whatever bla bla får mig att totalvägra spelet.
Nä, fy! Blir riktigt arg och avslutar med att säga -

Little Tortilla Boy...

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Sämsta trailern jag någonsin sett.

Denna är mycket bättre, mycket mer in-game gameplay...
http://www.gametrailers.com/player.php?id=10662&type=wmv&pl=g...
Är dessutom i HD format, mumma


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Skönt att det är vapen på ALLA screensen, vad är detta för sjukt spel? ^^

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Sämsta trailern jag någonsin sett.

Denna är mycket bättre, mycket mer in-game gameplay...
http://www.gametrailers.com/player.php?id=10662&type=wmv&pl=g...
Är dessutom i HD format, mumma

Tack för tipset
Spelet ser verkligen effektfullt ut och tricken gubben gör är rätt tuffa, men på något sätt känns det här lite som man gör en nyhet utav gammal skåpmat.
Fast skulle de lyckas med att förfina och fräscha upp konceptet är det bara att gratulera.

Är det förresten så att Max Payne's spelstil skapats efter John Woos filmer?

p.s.
ursäkta tjurigheten :>

1
Skriv svar