SiN Episodes: Emergence patchas på onsdag

Robot
SiN Episodes: Emergence patchas på onsdag
Medlem
SiN Episodes: Emergence patchas på onsdag

Bra! Jag har märkt en del buggar! :\


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Inte så konstigt, spelet suger ju hästb@ll-e...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ja usch.. ruskigt enkelformigt spel. Ska inte säga att jag är besviken eftersom att jag inte förväntade mig mycket mer än så här. Lite förvånande att se de höga betygen dock. Hoppas att FZ ger ett betyg som spelet förtjänar... -6 eller max 7 (och då pressar man det).


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

hmm är det mkt buggar ? ..för jag håller på att dra ner det från steam just nu ..

jaja hoppas att det ger nårga timmar kul spel iaf
:>


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Förklarar varför sista banan på episoden var ap-svår.

Särskilt i Sin tower, med alla dess jälva vulcan-gun nissarna


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Bah... Automatisk svårighetsgrad.. Då kan man ju inte säga att man klarat spelet på hard ju. hehe

Medlem

Jag är också grymt besviken. Känns som en riktigt enformig railshooter. Har inte ens pallat spela klart det.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Inaktiv

Jag hade tänkt skaffa det här men efter att läst era kommentarer så verkar det ju vara helt värdelöst.

Medlem

Spelet är totalt värdelös och känns som en undermånlig mod till HL2. Jag ryser vid bara tanken på hur dåligt spelet är. Inte undra på att de släpper spelet via steam..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag dör om och om igen, fienderna missar ju aldrig när de skjuter. Så kommer de i ju i mindre brigader hela tiden, 10-20 pers.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem

Jag är också riktigt besviken på spelet. Hade förväntat mig något som liknade original-SiN, vad gäller interaktivitet, dialog, attityd och leveldesign. Istället får man en urvattnad HL2-mod.
Blade pratar ju knappt! Han tävlade ju med Duke Nukem i oneliners i originalspelet vad jag kan minnas.

Och allt rolig interaktivitet, som t.ex. pyssel med datorer, snoka upp bankkoder i textfiler från kommandoprompt för att sedan länsa kontot i en bankomat, alla multipla vägar genom en bana och sidospår, ja allt skoj som gjorde originalspelet bra är som bortblåst. Små saker som t.ex. hafsiga vapenanimationer och att man fastnar på kanter i golvet och liknande stör ytterligare.

Nä usch Ritual, att pressa ut nåt sånt här rushat som knappt har nåt gemensamt med SiN eller dess starka sidor var ett riktigt dåligt drag. Speciellt som att de faktiskt utannonserat att det skulle vara "oöverträffad interaktivitet" i spelet och dylika uttalanden.

Om nästa del skall kunna bli vettig får de se till att skärpa till sig rejält. Rituals forum är just nu fullt med förbannade SiN-fans som kommer med ungefär de synpunkter jag har.

Medlem

Level-designen ligger mellan urusel till OK. Texturerna är ibland riktiga bottennapp, annars sådär. Variationen på fienderna är på gränsen till för låg.

Man undrar vad de gjort under utvecklingstiden då det "enda" de behövt göra är just banor, modeller och texturer!

Medlem

Spelar ju knappast någon större roll hur dåligt ett spel genom Steam är, alla cs-barn låter pappa betala ändå.

Inaktiv

låter ju fint. tur att man inte hunnit köpa det av steam

Inaktiv

Håller med, 1an hade sin charm.
Gillade verkligen det, och nu kommer dom med en sån här usel skräpuppföljare.

kolla bara på deras hemsida vad dom olika spelsajterna/tidningarna har kommenterat, det är skrattretande.
Dom måste vara uppköpta...

http://www.sinepisodes.com/

"Sin episodes could be one of the best shooters this year"
1up.com

haha seriöst, jag vet att det är previews men snälla.

Medlem

Jag har då inte sett någon preview där författaren har skrivit att spelet nog inte kommer att lyckas rakt ut. Sedan är det självklart att Ritual väljer de bästa kommentarerna, även om det kanske kommer recenssioner med urkassa betyg så är det knappast så att Ritual väljer dem före kommentarerna från previews. De flesta som sitter på Steam är trots allt cs-ungar som inte vet bättre ändå. (Ja, jag vet jag är anti-CS).

Medlem

Tyckte det var skoj!

Skit kass motor och lite många fiender på sina håll men, skoj var det! Kunde dock vara bättre, men många episoder kvar.

Fast haha, måste skratta åt kommentarerna. Hade man satt Half-Life Episodes eller nåt kul namn på SiN Episodes och bytt ut Blade mot Gordon, lite andra vapen och några headcrabs och ruskigt fula zombies hade spelet blivit hyllat, för då hade det varit Half-Life 2.

Eller ne just det, i SiN episodes kan man visst integrera med saker och ting.

Lite synd att det kommit bort sig från orginalet på vissa aspekter. Blade säger inte massa roliga one-liners, och Jessica är lite små tråkig. Samtidigt skulle det gärna få vara uppdelat i nivåer, allt behöver inte vara som Half-Life. Lite roliga in-game videos hade passat bra.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Tyckte det var skoj!

Fast haha, måste skratta åt kommentarerna. Hade man satt Half-Life Episodes eller nåt kul namn på SiN Episodes och bytt ut Blade mot Gordon, lite andra vapen och några headcrabs och ruskigt fula zombies hade spelet blivit hyllat, för då hade det varit Half-Life 2.

Eller ne just det, i SiN episodes kan man visst integrera med saker och ting.

Så sant, så sant. Kunde inte ha sagtd et bättre själv. Precis som i berättelsen om kungens nya kläder om folk har läst den.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Ey, jag kommer att skratta lika mycket åt Half-Life Episodes om det är lika dåligt som det här Tro mig.

Inaktiv

Testat detta nu. Tycker mot de flestas annas mening att detta var riktigt bra Jag såg fram emot flera olika saker bland annat härliga HS vilket det absolut finns. Grafiken tycker jag inte är fy skam, flyter som fan på högsta på min dator. Tycker banorna är ganska omväxlande men lite trögt konstruerade på vissa ställen. Tycker ljuden var sämre än i orginal sin då pistolen lät mer kraftfull. Tycker det borde finnas fler riktiga innomhusstrider som man inte bara springer igenom. Annars mycke underhållande till skillnad från många andra fps spel.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Tyckte det var skoj!
Fast haha, måste skratta åt kommentarerna. Hade man satt Half-Life Episodes eller nåt kul namn på SiN Episodes och bytt ut Blade mot Gordon, lite andra vapen och några headcrabs och ruskigt fula zombies hade spelet blivit hyllat, för då hade det varit Half-Life 2.

Är ett spel kasst så spelar det ju ingen roll vad det heter för mig. det du nu säger om SiN att om det skulle hetat half-life pågår ju redan. Det heter nu SiN och det blir hyllat på olika websiter "85%" betyg osv även fast det är relativt dåligt detta spel. Men det verkar inte spela någon roll eftersom att det är HL2 motorn och heter SiN.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

1
Skriv svar