Haze-hemsida öppnad, media hos FZ

Robot
Haze-hemsida öppnad, media hos FZ
Medlem
Haze-hemsida öppnad, media hos FZ

Ohhhh satan va snyggt! detta ser jag fram emot!

Medlem

Som jag sagt förut, det är en ära att dem valt att göra ett spel som handlar om mitt liv i armen. Det var en jobbig period av mitt liv, men men, vill inte avslöja för mycket till er och förstöra spelet!!

Men det blir tungt, helt klart!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skrivet av HaZe303:

Som jag sagt förut, det är en ära att dem valt att göra ett spel som handlar om mitt liv i armen. Det var en jobbig period av mitt liv, men men, vill inte avslöja för mycket till er och förstöra spelet!!

Men det blir tungt, helt klart!!

haha ..well det var f-n va uppåttjack du drog i dig .. men detta kan faktiskt bli något!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Kommer det här till PC eller varför är rubriken röd? Trodde bara PC spel hade röd rubrik?

Medlem

Vad får dej att tro att de Inte kommer till PC?

Inaktiv

Oh lord, vilken grafik!
Vad tror ni man skall ha för grafikkort för detta spel, det var någon på denna sida som rekommenderade x850xt eller 7800gs.
Knappast att man får ut bra prestanda med ett Radeon 9800 nuförtiden.

Medlem

Bra trailer, hoppas spelet blir likaså.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Filmen har lite starship tropers fealing


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Do you want to make a difference in this world?
-YES
Metalcore (?) will give you strength
-YES YES!
Metalcore will give you the finest weapon ever made!
-YEES YEEES!
Metalcore will give you the chance to be a hero!
-YEEES YEEEES!
A chance to be invincible!
-YEEEEEEEEES....AAAARGH!

F-n, får ju nästan orgasm av att kolla på trailern. Lätt den bästa trailern jag har sett, det här spelet skall jag ha koll på.

:up::up::up::up::up:

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PriMo:

Kommer det här till PC eller varför är rubriken röd? Trodde bara PC spel hade röd rubrik?

PC DVD-loggan på hemsidan tyder på att det kommer till pc.


signatur
Medlem

Lätt bland de grymmaste trailerna från E3 \o/

1
Skriv svar