Högupplöst Age of Conan-film

Robot
Medlem
Högupplöst Age of Conan-film

Ja, jag är inte riktigt så intreserad utav AoC längre och denna film gjorde mig faktiskt inte mer sugen. Kunde dom inte ha gjort en nyare verison av Anarchy Online istället, det skulle ha varit det ultimata.

*Suck* Jag tror jag väntar på Vanguard istället.

Medlem

vet inte om jag tycker grafiken är bra eller dålig - fast det var iofs pre-beta. som ett stort fan av Robert E. Howard ska det bli jävligt spännande att se hur slutprodukten blir.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

tragiskt när de visar upp en så ofärdig produkt.
vissa animationer och effekter ser ju rent av skrattretande ut.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Jag är besviken, nästa MMORPG för mig blir Warhammer.

Alltså, det är ett MMORPG. Sen när ska de vara snygga?

Medlem

vet inte om vi kollat på samma film men hej då wow, hej AoC!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

skiteri grafiken, bara det finns en stor möjligthet för socialt och mycket ROLLspelande så är jag köpt.

annars får man vänta till NWN2

Medlem

Verkar som alldeles för mycket folk baserar spelen på first-impression-lasts.

Jag tycker det är väldigt trevligt när spelföretag visar upp sin spel i alpha/beta stadie, jag ser framemot hur spelet kommer se ut när det är klart. ^^

Medlem
Skrivet av Gascogne:

Verkar som alldeles för mycket folk baserar spelen på first-impression-lasts.

Jag tycker det är väldigt trevligt när spelföretag visar upp sin spel i alpha/beta stadie, jag ser framemot hur spelet kommer se ut när det är klart. ^^

det är sant, finns mycket potential - hoppas bara det kommer finnas utrymme för rollspelande också så att det inte bara blir hack-n-slash


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Jag är bara inte intresserad utav medeltiden, miljöerna i filmen lockade inte så mycket enligt min mening.
Spelet är dock ett utrav de mest intressanta (Epic Battles låter skoj), och jag kommer att spana in det när det är färdigt. Jag är bara lite putt för att jag inte får mitt AO2

1
Skriv svar