15 minuter från Metal Gear Solid 4

Medlem
Skrivet av iramirion:

...Ända tillbaka på Star Wars tiden har man använt organiska ljud på mekaniska saker för att skapa ett mer skräckinjagande uttryck - Screaming tie-fighters någon?

Nog för att Star Wars utspelar sig "a long time ago" (in a galaxy far, far away) - men jag vill nog hävda att Luftwaffe kom på det där innan George Lucas


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Fräsig trailer.
Metal Gear spelen är mer som film med några enstaka kontrollerade sekvenser inlagda

(stick tillbaka till lunarstorm kåt_arab)

Medlem

LOL! "No place for Hideo" på lådan med meloner... Det är humor, det är humor, det är humor!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv

MGS: Största anledningen för ett inköp av PS3.

+++Raiden :]


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Ja tack, jag tar två. Synd att Hideo tröttnat på MG, får hoppas han kommer på bättre tankar


signatur
Medlem
Skrivet av shakazed:

Ja tack, jag tar två. Synd att Hideo tröttnat på MG, får hoppas han kommer på bättre tankar

Han ångrar sig nog när han blir erbjuden en massa pengar av någon för att göra en uppföljare..

Medlem

Usch så lamt. sony kör fortfarande på att inte visa ingame grafik. sony suger. sen ska raiden komma tillbaka också. det tråkigaste delen i mgs2 var när man spelade med raiden. nåja. 360 och wii är i alla fall kvar. ps3 vill jag aldrig se i mitt hus. jag spyr på sony. världens sämsta företag. Sony står för skitkvalité och lögner

Flakmonkey

Mjo, nog därför de sålde 100 miljoner ex av Playstation 2 ^^ Och sen är det inte förrenderat, det är spelets grafikmotor. Visserligen är det ju scriptat, men 70% av MGS är la det så

Medlem

ps2 såldes mycket pågrund av det var den nästförste 128bits konsollen. sen köpte folk många spel. och efter 1-2 år gick konsollen sönder sen var folk tvugna att köpa nya ime dom redan hade köpt många spel. o sen inte glömma sonyfanboys.

Inaktiv

Kloker var det ja...

Hur som helst så tror jag att spelet kommer att bli riktigt tuff

Medlem

ser riktigt nice ut, är oehört intresserad. har tyvärr inte fått chans att lira MGS3, äger inte PS2...

den korta trailer vart lite rolig också
"this isnt FPS, this is MGS"


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv
Skrivet av Kloker:

Usch så lamt. sony kör fortfarande på att inte visa ingame grafik. sony suger. sen ska raiden komma tillbaka också. det tråkigaste delen i mgs2 var när man spelade med raiden. nåja. 360 och wii är i alla fall kvar. ps3 vill jag aldrig se i mitt hus. jag spyr på sony. världens sämsta företag. Sony står för skitkvalité och lögner

Va snackar du om????
MGS har alldrig använt prerenderd.
Det är ingame grafik möjligt vis inte gameplay men det ingame realtime.

Och du diggar 360 så skall du inte snacka. Den H3 trailern som visades på e3 är knappast ingame, 360 kommer alldrig palla den grafiken och det var ju minst lika scriptat som MGS4 trailern.

.

Grym trailer colase var ju snakes aktiva cammo


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Flakmonkey

Varken MGS4 eller Halo 3 trailern är förrenderad... släpp det nu ^^

12
Skriv svar