Gears of War - nya skärmdumpar

Robot
Gears of War - nya skärmdumpar

mmmm...ser riktigt najs ut. Kanske äntligen ett spel som gör det värt pengarna att köpa en 360?

Medlem

Vackert, riktigt fina bilder, gillar speciellt denna skärmskott med dess höga detaljrikedom på soldaten. Ser att de använder Depth in Filed tekniken (om jag skrev rätt) ger en trevlig upplevelse.

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=26286


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Ser att de använder Depth in Filed tekniken (om jag skrev rätt) ger en trevlig upplevelse.

Nästan rätt, Depth of Field heter det

Jag håller med, om den tekniken används på rätt sätt (väldigt lätt att missbruka, precis som bloom eller HDR) så kan det se riktigt bra ut.

Medlem

ser inga nya bilder


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Helt otrolig grafik !

Inaktiv

Helt lyrisk är jag, kan bara inte fatta att inte detta spel kommer till pc. Om priset går ned på x360 så kan jag köper den , bara pga av detta sjukt grymma spel. Kan inte sluta att drägla.. WOW!


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Det här spelet är det jag längtar mest efter till min 360, och sen halo 3. Ser ju sååååå snyggt ut. Och kollar man på trailersen så ser man att spelet i sig själv är inte mycket fulare. Det här blir så bra. Halo 3 och Gears till 360´n. Och PREY och Crysis längtar jag till pc´n!! Blir ett grymt spel år 2006/7:<;)


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag var lite tveksam inför Gears of War tidigare eftersom det mer såg som en techdemo för Xbox360 eller något i den stilen. Efter att ha sett gameplay videos från E3 har jag dock blivit mer positiv. Det ser faktiskt riktigt roligt ut.

Medlem

Det ser ju riktigt fint ut, men vad är det som är så speciellt med spelet egentligen? Tycker att det ser ut som ett ännu Quake/Doom spel med tredjepersons vy och bra mycket sngygare grafik...

Medlem
Skrivet av MasterChrizz:

..//.. vad är det som är så speciellt med spelet egentligen?

Det är snyggare än förra generationens tps...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Hjärndöd action är alltid välkommet - men det lär ju inte hamna på top 10 känns det som.

Medlem
Skrivet av MasterChrizz:

Det ser ju riktigt fint ut, men vad är det som är så speciellt med spelet egentligen? Tycker att det ser ut som ett ännu Quake/Doom spel med tredjepersons vy och bra mycket sngygare grafik...

"Quake/Doom"? Det är väll ändå två helt olika spel ändå va?


signatur

I'm a snake, follow me!

Skrivet av MasterChrizz:

Det ser ju riktigt fint ut, men vad är det som är så speciellt med spelet egentligen? Tycker att det ser ut som ett ännu Quake/Doom spel med tredjepersons vy och bra mycket sngygare grafik...

Kolla på gameplayvideorna. Detta verkar precis vara den taktiska arkad-pangare som man väntat på.
Har hört att kontrollerna skall vara riktigt bra också, med få knappar som uppfyller många olika funktioner.

Medlem

blir mer och mer tveksam ju mer jag ser av det. det är utan tvekan snyggt och välanimerat, men det ser inte så roligt ut. hjärndöd action håller oftast inte längre än 30 minuter.
får hoppas de har hållit några coola funktioner gömda


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Milec:

Helt lyrisk är jag, kan bara inte fatta att inte detta spel kommer till pc. Om priset går ned på x360 så kan jag köper den , bara pga av detta sjukt grymma spel. Kan inte sluta att drägla.. WOW!

"A PC version of Gears of War has been confirmed by Epic Games, possibly featuring some bonus content not seen in the Xbox 360 version. However, with the PC port not taking place until after the Xbox 360 version's release (expected in late 2006), its likely that we won't see Gears on the PC until 2007."

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=main/gearsofwar/hr/...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Milec:

Helt lyrisk är jag, kan bara inte fatta att inte detta spel kommer till pc. Om priset går ned på x360 så kan jag köper den , bara pga av detta sjukt grymma spel. Kan inte sluta att drägla.. WOW!

"A PC version of Gears of War has been confirmed by Epic Games, possibly featuring some bonus content not seen in the Xbox 360 version. However, with the PC port not taking place until after the Xbox 360 version's release (expected in late 2006), its likely that we won't see Gears on the PC until 2007."

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=main/gearsofwar/hr/...

w00t !!

Skrivet av Laxen:

"A PC version of Gears of War has been confirmed by Epic Games, possibly featuring some bonus content not seen in the Xbox 360 version. However, with the PC port not taking place until after the Xbox 360 version's release (expected in late 2006), its likely that we won't see Gears on the PC until 2007."
http://www.beyondunreal.com/image.php?src=main/gearsofwar/hr/...

Strange .. f-n trodde X - lådan och PC vara samma sak ..varför ta ett år att porta ?
..vänta in Vista och DX10 ? :\


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Laxen:

"A PC version of Gears of War has been confirmed by Epic Games, possibly featuring some bonus content not seen in the Xbox 360 ver...

Strange .. f-n trodde X - lådan och PC vara samma sak ..varför ta ett år att porta ?
..vänta in Vista och DX10 ? :\

Och nya fräscha julklappsdatorer i hemmen?

1
Skriv svar