Tim Sweeney intervjuad om UE3 och UT2007

Robot
Flakmonkey
Tim Sweeney intervjuad om UE3 och UT2007

Heh, härlig sågning av Pentium 4 ^^

Medlem

xbox spelare kommer ju få riktigt med smisk av oss som sitter på PC med mus o tangentbord. Lovar att fusk anklagelserna kommer komma "HUR KAN DU SIKTA SÅDÄR SNABBT"..

Iof lär ju majoriteten av pc spelare inte spela med xbox spelare pg av tävlingsmoddar.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Har inte xbox själv men har ju spelat halo på xbox och jag måste säga att det var riktigt jobbigt med de där små spakarna. Visst man kan träna men inte en chans att man kan vara jämlik med datorspelare ....

Medlem

Det är lite lite autoaim på xbox också men det spelar ingen roll. Blir krossad av en medel-skillad spelade med mus. Hur movement ska fungera med en joypad, och vapen byten etc. Finns inte en knapp för varje vapen. Pc spelare kommer att kunna byta vapen snabbare, göra dodgejumps mycket mer precist (en annan grej jag undrar över).


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Haha! "..very few people in the industry have been willing to come out and say that the Pentium 4 architecture sucks. It sucked all along. Even at the height of it's sucking, when it was running at 3.6GHz and not performing as well as a 2GHz AMD64... People were reluctant to say it sucked... so IT SUCKS!"

Flakmonkey
Skrivet av melachi:

Det är lite lite autoaim på xbox också men det spelar ingen roll. Blir krossad av en medel-skillad spelade med mus. Hur movement ska fungera med en joypad, och vapen byten etc. Finns inte en knapp för varje vapen. Pc spelare kommer att kunna byta vapen snabbare, göra dodgejumps mycket mer precist (en annan grej jag undrar över).

Det är ju det han säger också, att om det ska funka så måste man ändra gameplay i PC-versionen rejält... vilket jag aldrig tror att de skulle göra

Medlem

Det kommer bli kul


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

det var inte xbox spelare man kunde spela mot det var PS3 spelare


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag vill se Sweeney mot Carmack i en brottningsmatch.

Medlem

All bow too the über neard! Tur "sånna" männsikor finns, annars hade ju in inte datorn existerat

1
Skriv svar