Intryck från C&C 3

Medlem
Intryck från C&C 3

3 rätt stora bilder Old news, eller?
http://www.justgamers.de/?page=news&news_id=43537#nothing

(hade problem med att förstora första bilden. Klicka istället på bild två i raden så kommer gallerifönstret fram)

Medlem

Ojojoj.... det här ser ut att bli bra. Har dom bara bevarat CnC känslan så lär detta få en fin plats i hyllan bland resterande Command&Conquer titlar.

Edit: test av signatur


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Ojojoj.... det här ser ut att bli bra. Har dom bara bevarat CnC känslan så lär detta få en fin plats i hyllan bland resterande Command&Conquer titlar.

Jupps. Mer C&C och mindre RA bitte.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Fina bilder, men artikeln sa extremt lite


signatur

Snus är snus och mus är mus

Inaktiv

Jag gillar inte den nya Mammoth-tanken, den ser inte majestätisk ut längre :(.


signatur
Inaktiv

C&C serien har gett mig många goda minnen så jag hoppas innerligt att dom inte fuckar upp del 3.

Inaktiv

Med risk för att låta tråkig tycker jag att de förstörde känslan i C&C iom Tiberian Sun. Det första spelet var en hyfsat snygg samtidssatir med ett fåtal Sci-fi inslag medan uppföljaren dumpade all verklighetsförankring och gick helt på en framkrystad efterkonstruktion till historia. Jag hoppas innerligt att de efter alla dessa år gör ett spel värdigt det första C&C. Både när det gäller story och spelkänsla.

Medlem

jag hoppas att dem fortsätter med c&c traiditonen och lägger in en massa nytt också.
pixlig 2d grafik i all ära men jag längtar till o se det på min dator en vacker dag..

Inaktiv

Ja du jag ser verkligen framemot C&C3, jag har spelat o älskat alla C&C som släppts! Det är rätt kul att dom har lagt in ljud från när soldater dör från första in i C&C3 :D. Men jag håller med, Mamothtankens fina skal o stora kraft tas bort lite i detta. NOD har jue en 2 benad maskin som har en fet laser stråle som matchar Mamoth tanken lätt. Lite dåligt

1
Skriv svar